S
Samoa
Vieras
Minkälaisen hääpuvun valitsisit, jos olisit nyt menossa naimisiin? Entä vieläkö häissä käyttämäsi puku miellyttää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oih, nätti. Itse en enää tietty käyttäisi valkoista tai muutenkaan kovin juhlavaa.
Mäki haluaisin mielummin kerman tai persikan sävyisen, mut miehen toive ois että olis valkoinen.
Tykkään tollasesta toogamallista, mulle ei sovi olkaimeton. Ja vähän jotain koristekiveä tai koristeellinen vyö, niin ei oo ihan arkinen, muttei liian juhlava.
Toi toogamalli on kyllä arvokkaan ja tyylikkään näköinen, toisin kuin ne olkaimettomat, mitä monilla näkee.
Hieno mekko.
Miten muuten häämekko voi olla liian juhlava?![]()
No... siten ku juhlat on itse maistraatissakäynnistä aika pitkän ajan päästä vastaJa pidetään tosi rennot pippalot, johon kutsutaan vaan ensin suku ja lähimmät ystävät syömään ja loppuillaksi facebook-kutsulla kaikki loput kaverit ja tutut aveceineen rääpimään jääneet safkat ja viettämään iltaa
![]()
Toi toogamalli on kyllä arvokkaan ja tyylikkään näköinen, toisin kuin ne olkaimettomat, mitä monilla näkee.