G: Minkälaisen hääpuvun valitsisit nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Samoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä tuo tarkoittaa? Olkaimettomuus tekee puvusta arvottoman näköisen?

Jos ei esimerkiksi sovi kroppaan, niin mun mielestä se pilaa koko puvun.
Mulla toi oli (siis omasta mielestä ainakin) paras valinta just mun kropalle ja pärställe.

Tää on vähän samaa tyyliä ja voisin valita tän hansikkaiden kanssa ja tukka joko puoliksi auki tai kokonaan.

1_619_124211342.jpg

Mitä tuo tarkoittaa? Olkaimettomuus tekee puvusta arvottoman näköisen?

Oon ollu huomaavinani, että hihat on out ja moni puku olkaimeton. Hääohjelmissa morsian käyttää suuren osan ajasta kiskoen pukua ylemmäs, koska puku väärä valinta vartalolle. Ei muotia muodin vuoksi, vaan puku, joka korostaa kantajansa parhaita puolia. Hyvin avara puku on groteski.

En tiä, kai se kelpaisi yhäkin, on mun tapainen. Mahtuisi päällekin vielä.
Paitsi että jos oikeasti pitäisi uudelleen mennä naimisiin, todennäköisesti valitsisin jotain muunlaista.

Viimeksi muokattu:
Bikinit. Häät olisi jossain niin kaukana tästä maasta kuin vaan pääsisi. Siis lämpimään :D. Tai voishan sitä lillua Islannin kuumissa lähteissäkin valoja vannomassa.

Olkaimettomat puvut on lähes poikkeuksetta kauniita, mutta kun ne laittaa vääränmallisen kantajan päälle, niin niistä tulee melkein kammotuksia. Ja nykyään niitä huonosti istuvia näkee paljon enemmän kuin niitä nappivalintoja.

Minun olkaimeton pukuni oli niin tyköistuva, ettei sitä kertaakaan tarvinnut nostella, ja sen olemassaolon saattoi tavallaan jopa unohtaa. Puku oli hääpukuliikkeestä ja myyjä/ompelija painotti moneen otteeseen sitä, millainen puvun kuuluu olla, että se paitsi näyttää hyvältä, on myös hyvä päällä.

Moni ostaa pukunsa kai käytettynä, tai suoraan rekistä eikä tee sille mitään, ja moni luottaa niihin selän nyörityksiin, että ne pitävät puvun sitten paikoillaan.

Jaa mun viesti jäi johonki spämmifiltteriin..no hö.

Mutta siis, mun puku oli mulle se The puku, edelleen valitsisin sen saman.
Olkaimeton, musta.. hitto ku en löydä kuvaa! :)

Olkaimettomat puvut on lähes poikkeuksetta kauniita, mutta kun ne laittaa vääränmallisen kantajan päälle, niin niistä tulee melkein kammotuksia. Ja nykyään niitä huonosti istuvia näkee paljon enemmän kuin niitä nappivalintoja.

Totta. Yhdeksi hääleikiksi vois ottaa veikkauskisan monta kertaa morsio nostaa pukunsa etumusta.
Noi toogapuvut oli aiwan ihania :) älä vaan sitten ota sellaista käyränmallista kukkalaitetta. Näyttäis sitten liikaa roomalaisilta toogajuhlilta ;)

[QUOTE="nuuh";29509831]Totta. Yhdeksi hääleikiksi vois ottaa veikkauskisan monta kertaa morsio nostaa pukunsa etumusta.
Noi toogapuvut oli aiwan ihania :) älä vaan sitten ota sellaista käyränmallista kukkalaitetta. Näyttäis sitten liikaa roomalaisilta toogajuhlilta ;)[/QUOTE]

Ei mulle tuu mitään kukkalaitteita tai muitakaan muodollisuuksia. Timanttikorvakorut, kaulakoru ja hiukset kiinni niin siinä se oikeastaan on. Tosin jos laittaisin myöhemmin illalla hiuksiin jonkun pienen kukkapannan niin voitais laittais kavereille teemaksi toogabileet :D

Bakkanaalit!

Jee, rypäleterttu tukkaan ja viuhkaleuhuttelijoita! Sandaaliläisketanssit marmorilla ja punaviiniä messinkikupeista :D loppuillasta peukku ylös tai alas liikaa viiniä nauttineille. Alaspeukutetut tökitään keihäin yöhön mustaan!
Mä haluan mukaan ;)

• Tykkää
Reactions: Rähinä-Reetta
[QUOTE="nuuh";29509917]Jee, rypäleterttu tukkaan ja viuhkaleuhuttelijoita! Sandaaliläisketanssit marmorilla ja punaviiniä messinkikupeista :D loppuillasta peukku ylös tai alas liikaa viiniä nauttineille. Alaspeukutetut tökitään keihäin yöhön mustaan!
Mä haluan mukaan ;)[/QUOTE]

:D Joo. Tuommoisia kemmakoita on aivan liian harvoin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä