Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Siähän oot ajoissa alottanu![]()
Mulla ei lasissa vielä mitään![]()
Ja nyt taistelen omantunnon kanssa: sidukka vai vodka? :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Siähän oot ajoissa alottanu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Siähän oot ajoissa alottanu![]()
Ja nyt taistelen omantunnon kanssa: sidukka vai vodka? :/
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Sidukkaa vielä tähän aikaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Sidukkaa vielä tähän aikaan![]()
Mutta kun peli on jo menetty yhden vodkan takia. Eikä viitsisi juoda kaikki "saunasiidereitä".... Mutta suu kuivuu tässä pähkäillessä!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Nonii, siähän vastasit ite kysymykseesEli vodkaa
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No maistoin tossa iltaa varten jo Poncha de Madeiraa B) että pitääkö käydä alkon kautta vai kelpaisko tuo. Tärpätille maistuu, saa luvan kelvata!
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Sais Timppa hävetä..päiväsaikaan jo alottaa pämppäämään![]()
(Jos olisit äiti-ihminen niin varmana oisit saanu jo kuulla kunnias)
Niin ja mukissa on vettä.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Sais Timppa hävetä..päiväsaikaan jo alottaa pämppäämään![]()
Ja ajatella: koko päiväb lasten kanssa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Vielä pahempi.. |O Joku soittaa kohta lastensuojeluun tai jonnekin..
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Sais Timppa hävetä..päiväsaikaan jo alottaa pämppäämään![]()
Ja ajatella: koko päivän lasten kanssa!![]()