G: Mitä lasissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
:o

Sis kisakunto on Timpalla kohdallaan, onko sulla koko päivä vierähtänyt??

Lasissa punkkua

Kun ei "ryyppää" vaan tissuttelee kohtuudella voi helposti ottaa pitkin päivää! :D Tai vaikka useammankin päivän!

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
:o

Sis kisakunto on Timpalla kohdallaan, onko sulla koko päivä vierähtänyt??

Lasissa punkkua

Kun ei "ryyppää" vaan tissuttelee kohtuudella voi helposti ottaa pitkin päivää! :D Tai vaikka useammankin päivän!

niin ja opettaa samalla lapsille, että on ihan ok olla koko ajan pullo, tölkki tai lasi kourassa... teetkös perheen kanssa mitään vai tissutteletko vain koko ajan?? :headwall: :headwall: ihan kuin mun ukko, eilisestä asti koko ajan mitä on kotona oltu niin tölkki kädessä... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
niin ja opettaa samalla lapsille, että on ihan ok olla koko ajan pullo, tölkki tai lasi kourassa... teetkös perheen kanssa mitään vai tissutteletko vain koko ajan?? :headwall: :headwall: ihan kuin mun ukko, eilisestä asti koko ajan mitä on kotona oltu niin tölkki kädessä... :headwall:

En tee juurikaan mitään. No, tänään olin epähuomiossa lasten kanssa ulkona ja siinä samalla reenasin koiran kanssa noutohommia ( join toki sidukan kiikussa ennen kuin aloitin, en tiedä huomasiko lapset kun meillä ei tehdä asiasta numeroa). Sitten laitoin ruoan, syötiin (otin vodkapaukun, en muistanut sanoa lapsille että lasissa on viinaa!!!). Lähdettiin yhdessä 60-vuotispäiville jossa syötiin, laulettiin ja jutusteltiin mukavia. Tervetuliaismaljat otettiin ja toki kaksi lasia punaviiniä ruoan kanssa. Lapsille en huomannut sanoa että alkoholia tässä juodaan. Ja sitten oli kahvit ja boolia jota tuli kolme lasia juotua, niistäkin taisi jäädä lapset informoimatta. Että on tullut lapset opetettua juopottelemaan ja ihan koko päivä!

Ootte turmiolla koko porukka... :kieh:

:laugh: :laugh:

Meillä saatetaan juoda viiniä ruoan kanssa, ilman humalahakuisuutta, ei siitä numeroa tehdä.

Oon sitä mieltä, että sillointällöin on ihan ok juoda lasi viiniä, olutta ihan lasten läsnäollessa, ilman että siitä tehdään numeroa.
Koko keskieurooppa, -jonka viinikulttuuria kovasti Suomessakin ihaillaan, tekee niin.

Eri asia on perisuomalainen kossupullo naamariin ja perheriita pystyyn meininki.

Ootte turmiolla koko porukka... :kieh:

:laugh: :laugh:

Meillä saatetaan juoda viiniä ruoan kanssa, ilman humalahakuisuutta, ei siitä numeroa tehdä.

Oon sitä mieltä, että sillointällöin on ihan ok juoda lasi viiniä, olutta ihan lasten läsnäollessa, ilman että siitä tehdään numeroa.
Koko keskieurooppa, -jonka viinikulttuuria kovasti Suomessakin ihaillaan, tekee niin.

Eri asia on perisuomalainen kossupullo naamariin ja perheriita pystyyn meininki.

Jep. Tämähän tässä naurattaakin että minä olen (jonkun mielestä ) "ryypännyt" koko päivän ja vielä laiminlyönyt perheenikin siinä sivussa. No toisaalta (alkoholistiperheen lapsena) ymmärrän tämänkin koska joillakin ei ole mitään muuta mallia oikeasti ollut tai ole. Mutta kun se ei mene aina oikeasssa elämässä niin. Joskus kyllä, mutta ei ihan aina.
Ja nyt joku siellä alkaa kirjoittamaan että "alkkis-timppa" puolustelee juomistaan mutta antaa kirjoittaa.

Yhteistyössä