G:Mitä miehes pitäisi tehdä että eroaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fiodetta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mielestäni ole mahdollista erotella joitain yksitäisiä tekoja. En ihan oikeasti tiedä, miten käytännössä reagoisin pettämiseen, se saattaisi olla yksi kriittinen juttu. Väkivalta tietysti toinen. (eli vähän tylsiä ja perinteisiä nämä mun jutut)

Ei välttämättä tarttis olla niin että tekis mitään. Vaan että huomaisi joku päivä että mä en tahdo herätä ton vierestä. Silloin alkaisin miettiä olisko parempi erillään. Mut silloin olisi henkisellä tasolla mennyt asiat pieleen jo piiitkään.

Mut en oikeesti osaa sanoa yhtäkään sellaista yhtäkkistä juttua miksi eroaisin, en edes pettämistä, koska voisin antaa mahdollisuuden vielä senkin jälkeen, riippuen tilanteesta. Eihän elämä ja parisuhde ole helppoa :D

Jos siittä tulis homoseksuelli tai transvestiitti, tai jos vaihtaisi sukupuolta, en alkais elämään kulissi- tai mussaakaan suhteessa vaikka pyytäis. Tämä tuli mieleen yhdestä olikohan se nyt Oprahin vai Dr Philin jaksosta.

Lakata hoitamasta lapsia. Meillä molemmat tasaveroisesti huolehtivat jälkikasvusta - ja kodista, siis siivouksesta ja ruuanlaitosta, molemmat olemme työssä myös - mutta jos ukko yhtäkkiä jättäisi aivan kaiken mun huolekseni, niin miksi mä katselisin sitä "kolmantena lapsena" siinä? Ja väkivaltaisuus tietenkin myös, jos minua tai lapsia löisi.

Alkuperäinen kirjoittaja meillähän tätä riittää:
JUOMINEN JA KOTOA POISSA OLO

Ihan harmiton mieshän se silloin on, jos sitä ei edes kotona näy... :whistle: Paljon enemmän syytä mielestäni erota, jos juopottelee ja näkyy! :whistle:

Pettäminen, raha-asioiden sössiminen, väkivaltaisuus (sekä henkinen että fyysinen), päihteet, johonkin vakavaan rikokseen syyllistyminen, lakkaisi osallistumasta perhe-elämään eikä hoitaisi omaa osuuttaan kotitöistä ja lastenhoidosta, persoonallisuuden häiriöt (esim. narsisti), vakava mielenterveydellinen sairaus jos se vaarantaisi koko muun perheen hyvinvoinnin.

Yhteistyössä