G: Mitä miehesi ei osaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kylkiluu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuo sängyn kauniisti petaus ei täälläkään onnistu miehellä, ja välillä sillä tuntuu olevan vaikeaa laittaa tavarat takaisin paikoilleen. Mutta muuten kyllä osaa tehdä mitä vaan :D

Piti miettiä jonkin aikaa, mutta keksinhän sittenkin. Mieheni ei osaa kirjoittaa koneella yhtä nopeasti kuin minä :D Ohjelmien asentaminenkin takkuilee, hän kun ei ole tietokonetta käyttänyt juuri ollenkaan, mutta uskoisin senkin hoituvan jos hän vain oikein keskittyisi.

Sanoa "ei" puhelimitse lehtiä kauppaaville tädeille. Perun pari hänen lehtitilausteen per viikko, ja tämä on ihan totta. Se onneton on niin kiltti, että päästää jehovatkin sisälle, ja minun pitää sitten heittää ne ulos.

Mutta muuten hän on sangen monitaitoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Sanoa "ei" puhelimitse lehtiä kauppaaville tädeille. Perun pari hänen lehtitilausteen per viikko, ja tämä on ihan totta. Se onneton on niin kiltti, että päästää jehovatkin sisälle, ja minun pitää sitten heittää ne ulos.

:o
Ei voi olla totta :o

Meillä tämä on ihan päinvastoin! Mies sanoo kyllä ihan tosi rumasti joillekin puhelinmyyjille jotka soittavat useampaan kertaan. Saattaa sanoa hyvinkin jotain "Hanki kunnon työpaikka" tms, mut tätä vaan silloin kun se on esim. kesken kalan perkuun pessyt kätensä ja vastannut siihen puhelimeen.
Ja kaiken maailman kulkukauppiaat ja jehovat saavat lähdöt sillä samalla sekunnilla kun ovelle tulevat... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

:o
Ei voi olla totta :o

Sori, on se. Hän osaa olla jämäkkä ja johdonmukainen lapsilleen, minulle ja muille läheisilleen, mutta ei vieraille.

Se ei osaa lopettaa "pientä siistimistä" kotona hetkeksikään. Mies ei ole mitenkään neuroottinen, mutta pyyhkii heti kaikki pienetkin jäljet tasoilta pois jne. Ei osaa olla viikkaamatta vaatteitaan siististi, vaikka niitä kiskottaisiin pois sänkyyn mennessä. Eikä myöskään osaa laittaa juustoa leivän päälle ennen leikkelettä. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Puhua, yllättää, ilmaista tunteitaan tai kehua... Voi tätä onnea!

Peesi tähän.
Ei nyt mikään juro jörrikkäkään ole, mutta kuitenki... Kehut on tyyliin "hyvä vaimo". *silmienpyörityshymiö* Kas kun ei päätä taputa, pat pat...

Ei myöskään noita pyykkihommia osaa kunnolla, eikä ruuanlaittoa (no tekee se jotain..).

Ei osaa laulaa! (Ja silti laulaa paljo enempi mitä minä.)

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei osaa piirtää, ei osaa soittaa kitaraa, ei osaa rypyttää karjalanpiirakoita eikä leipoa pipareita. Ihan pikkujuttuja, niitä ei tarvitsekaan osata.

meil ossaa

No meillä minä osaan, paitsi kitaraa en osaa soitella, joten mies ei tarvitse noita taitoja.

Yhteistyössä