O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kermaperse:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eihän nykyään enää kassalla edes näe, kummalla puolella maksaa kun on ne korttipäätteet joihin itse näpytellään kaikki.
Mä maksan aina ruoka- ja talousostokseni Stockan Exclusive-Masterilla.
Näkeehän, päivittyy tieto näytölle, kumman valitsee.
Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Alkuperäinen kirjoittaja hö:mutta kassa voi kysyä kumman puolelta tulee vaikka olisikin vaan "käteiskortti", ne tietokoneet katsos..
Järkeä on kai sallittu käyttää ja korttia VOI myös katsoa. Mielestäni olisi fiksumpaa kysyä että pankki vai Visa (tai minkä firman kortti sit onkaan...)
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40 ja risat:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eihän nykyään enää kassalla edes näe, kummalla puolella maksaa kun on ne korttipäätteet joihin itse näpytellään kaikki.
Sama täällä. Stokkan Exlusive Masterilla maksan aina kaiken ja ihan sama mitä kukakin ajattelee. En ole edes ajatellut että joku jotain ajattelisi...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kermaperse:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eihän nykyään enää kassalla edes näe, kummalla puolella maksaa kun on ne korttipäätteet joihin itse näpytellään kaikki.
Siis takana oleva asiakasko muka näkee päätteeltä, että kummalla edellinen maksoi?!
Alkuperäinen kirjoittaja kassatäti:Ajattelen että onpa köyhää kun pitää luotolla ostaa ruokaa.
Alkuperäinen kirjoittaja kermaperse:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kermaperse:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eihän nykyään enää kassalla edes näe, kummalla puolella maksaa kun on ne korttipäätteet joihin itse näpytellään kaikki.
Siis takana oleva asiakasko muka näkee päätteeltä, että kummalla edellinen maksoi?!
Ei takana oleva asiakas näe, mutta myyjä näkee. Tuskin kovin moni takana oleva asiakas edes kuuntelee, kun asioiva asiakas kertoo, kummalla maksaa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40 ja risat:Alkuperäinen kirjoittaja kassatäti:Ajattelen että onpa köyhää kun pitää luotolla ostaa ruokaa.
Ja mä ajattelen että on ihan yhdentekevää mitä rupinen kassantäti ajattelee. Ja kaiken siis ostan luotolla ja paljon ostankin. Alle satasen ei Stokkan herkustakaan koskaan poistuta!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:ennen ajattelin öö:n tavoin että ovat varakkaita mutta työ kaupanalalla muutti ajatuksen päinvastaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40 ja risat:Alkuperäinen kirjoittaja kassatäti:Ajattelen että onpa köyhää kun pitää luotolla ostaa ruokaa.
Ja mä ajattelen että on ihan yhdentekevää mitä rupinen kassantäti ajattelee. Ja kaiken siis ostan luotolla ja paljon ostankin. Alle satasen ei Stokkan herkustakaan koskaan poistuta!![]()
Niinpä, mulla on aika paljon parempi palkka kuin sillä kassatädillä, joten mulle on ihan sama.
Alkuperäinen kirjoittaja Kultakortti:Alkuperäinen kirjoittaja nanna:ennen ajattelin öö:n tavoin että ovat varakkaita mutta työ kaupanalalla muutti ajatuksen päinvastaiseksi.
Nämä kaupan lalalla töissä olevat tuntuvat olevan kovia pohtimaan ihmisten varallisuutta. Liityyköhän siihen, että taitavat olla aika varattomia itse?
Saakohan kaupan kassan tuloilla edes luottokorttia?
Alkuperäinen kirjoittaja Kultakortti:Alkuperäinen kirjoittaja nanna:ennen ajattelin öö:n tavoin että ovat varakkaita mutta työ kaupanalalla muutti ajatuksen päinvastaiseksi.
Nämä kaupan lalalla töissä olevat tuntuvat olevan kovia pohtimaan ihmisten varallisuutta. Liityyköhän siihen, että taitavat olla aika varattomia itse?
Sitäpaitsi ymmärtääkseni edelleen suurin osa nk. luottokortin käyttäjistä on todellisuudessa maksuaikakortin käyttäjiä. Ehkä henkilöt, joilla ei tällaisia kortteja ole, eivät tiedä niiden eroakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja kassatäti:Alkuperäinen kirjoittaja Kultakortti:Alkuperäinen kirjoittaja nanna:ennen ajattelin öö:n tavoin että ovat varakkaita mutta työ kaupanalalla muutti ajatuksen päinvastaiseksi.
mulle ainakin tyrkytettiin jo opiskeluaikoina masteri.
Alkuperäinen kirjoittaja kassatäti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40 ja risat:Alkuperäinen kirjoittaja kassatäti:Ajattelen että onpa köyhää kun pitää luotolla ostaa ruokaa.
Niinpä, mulla on aika paljon parempi palkka kuin sillä kassatädillä, joten mulle on ihan sama.
No itse on tullut luoton puolelle laitettua ruokaostokset vain silloin jos on rahat loppu. Miksi ei maksaisi käteisellä tai pankkikortilla jos on katetta![]()