G:Mitä ootte tänään hommaillu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
käyny hakemassa ylioppilaskunnan toimistolta vuositarran ja käyny tentissä... sitten vaan ollu esikon ja sen kaverin kanssa ja lepäilly ipn ja just syötiin hyvin =) kohta haetaan kuopus kyläilemästä kaverin luota ja silleen,..jaa niin olen mä myös varannu meandikutsut!

Olin töissä aamuvuoron 7-15 . Laitoin ruoan ja hain yhden lapsista tarhalta. Syötiin ja laitoin pyykkejä ja lisää konetta pyörimään. Nyt ois kaksi päivää vapaata.

Vienyt kuopuksen päiväkotiin & hakenut hänet sieltä.

Hävinnyt esikoiselle kahdessa eri muistipelissä, Afrikan tähdessä ja sammakkopelissä.

Käynyt ruokakaupassa, siivonnut lastenhuonetta, pessyt kaksi koneellista pyykkiä, pakannut esikoisen kanssa hänen eskarireppunsa.

Tilannut pizzaa ja syönyt sen olkkarissa esikoisen kanssa telkkaria katsoen.

Kun lastenohjelma loppuu, mennään muksujen kanssa uittamaan veneitä isoon vesilammikkoon päiväkodin parkkikselle =)

vieny tytön kouluu, kä'yny kaupassa, tehny ruokaa, leikannu nurtsin, pessy ja ripustanu pyykkiä, nyppiny rikkaruohoja haravoinu neulasia javieny ne "tunkiolle ", tehny pirtelöö ja kääretorttua...

Hoitanut aamurutiinit lasten kanssa, tehnyt ruokaa, käynyt kaupassa, ollut lasten kanssa leikkipuistossa pari tuntia, leikkipuistossa juttelin puhelimessa ystäväni kanssa, lasten päikkäreiden aikaan juttelin yli tunnin puhelimessa ystävän kanssa. Äsken avasin tietokoneen, kun lapset rauhoittuivat lastenohjelman pariin.

Aamulla kiikuttanut kauheessa kiireessä isomman lapsen bussille ja pienemmän hoitoon (nukuttiin pommiin ) ja lopuksi "juoksin" kouluun. Olen opiskellut ahkerasti ;)

Lapsi pois hoidosta, kestitin vieraita, pesin pyykkiä, tein ruokaa, tarkistin koululaisen läksyt, katsonut pienemmän kanssa kirjoja ja leikkinyt nukeilla, siis lapsen kanssa. Perus arkea vaan :)

Yhteistyössä