Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Voita, ja silloin tällöin silliä ja tilliä.
Joskus kananmunaakin.
Millainen on voisipulikananmunakastike :ashamed:
Valkokastike, johon laitettu pilkottua sipulia ja pilkottu keitetty kananmuna.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Voita, ja silloin tällöin silliä ja tilliä.
Joskus kananmunaakin.
Meillä tuo on ihan vain kananmunakastikekun eihän tuossa ole voita
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Voita, ja silloin tällöin silliä ja tilliä.
Joskus kananmunaakin.
![]()
Mä teen valkokastikkeen voihin.![]()
Mutta voihan tuo tietysti tarkoittaa sitä sulatettu voi + pilkottu sipuli -kastiketta, jota jotkut tarjoaa kalan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Voita, ja silloin tällöin silliä ja tilliä.
Joskus kananmunaakin.
![]()
Mä teen valkokastikkeen voihin.![]()
Mutta voihan tuo tietysti tarkoittaa sitä sulatettu voi + pilkottu sipuli -kastiketta, jota jotkut tarjoaa kalan kanssa.
Joo mä teen sulatettua voita missä sipulia pilkottuna = sipulivoikastike![]()
Sit valkokastike (eli ihan persu maitokastike, missä on kyllä vähän voita) ja siihen kananmunaa = kananmunakastike
![]()
Jännä miten nuo ruokajututkin saattaa mennä eri nimellä /tavalla eri paikoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nälkä:sipuli-voi kastike ja maksalaatikkoa!! nam, että on hyvää!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Niin ja meillä sipulikastike on valkokastike missä on pilkottua kevät sipulia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja nälkä:sipuli-voi kastike ja maksalaatikkoa!! nam, että on hyvää!!![]()
Joo tuo on muuten yleistä jossain päin suomea! Missäpäin asut?
Itse oon tuosta aivanwtf!
![]()
Sama asia kuin että sitä on joulupöydässä
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Niin ja meillä sipulikastike on valkokastike missä on pilkottua kevät sipulia![]()
Tuo on muuten tosi hyvää!
Alkuperäinen kirjoittaja moi:Monessa vastauksessa sipuli-voi kastike,mitä se sellainen on ja miten sitä tehdään?
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Noh, nyt kun kesäruoista puhutaan niin kuinka moni on syönyt nokkoslättyjä tai nokkoskastiketta?
(=valkokastikkeeseen lisätään kiehautettuja nokkosenlehtiä )
Voi että tulee lapsuus mieleen kun mummolassa noita kesällä syötiin ja oli hyvää!!