G: Mitä tekisit jos olisit raskaana ja mies ei jaksaisi enää vaipparallia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja justinde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

justinde

Jäsen
15.02.2010
208
0
16
Eli näin meillä, mä tahtoisin vauvan pitää, enkä kyl abortoikaan. Mies on sitä mieltä ettei hän enää jaksa sitä vaipparuljanssia. ( olisi miettinyt sitä silloin kun tökki mua). Eli miten taivutella mies vauvan hankintaan. On sitä mieltä että erotaan kerran vauvan päätin pitää...

Tekisin abortin, ehdottomasti! En ikinä vois tehdä lasta tietäen että mies ei sitä halua ja lapsi joutuu kasvamaan ilman isän hyväksyntää.
Ja jos vetoat siihen että mitäs tökki niin mitäs ite avasti haaras? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tekisin abortin, ehdottomasti! En ikinä vois tehdä lasta tietäen että mies ei sitä halua ja lapsi joutuu kasvamaan ilman isän hyväksyntää.

No haaransa avasi ja on valmis kantamaan seuraukset. Päinvastoin kuin mies.
Mä en osaa kuvitella, etteikö mies olisi valmis vaipparalliin ainakin sen jälkeen, kun on 9 kuukautta ajatukseen ehtinyt sopeutumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sara:

Mä en osaa kuvitella, etteikö mies olisi valmis vaipparalliin ainakin sen jälkeen, kun on 9 kuukautta ajatukseen ehtinyt sopeutumaan.

Ihan yhtälailla ap:n pitää olla valmis sopeutumaan ajatukseen että MIES EI LASTA TAHDO!! Myös hänen toivettaan pitää kunnioittaa!

Ihan yhtälailla ap:n pitää olla valmis sopeutumaan ajatukseen että MIES EI LASTA TAHDO!! Myös hänen toivettaan pitää kunnioittaa!

Mä sopeutuisin siihen ajatukseen päästämällä miehen vapaaksi ja alkamalla yyhooksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Sara:

Mä tarkoitin, että MUN mies varmasti sopeutuisi ajatukseen. Ap:n miehestä en tiedä.

kai se on jkaisen omavalinta mitä asialle tekisi. ja eiköhän aikuiset ihmiset keksisi keskustellen jonkin ratkaisun asialle :) eihän ketään voi pakottaa jälleen isäksi jos mies ei halua enempää lapsia, mutta jos sopua ei löydy ja nainen haluaa lapsen pitää miehen halusta viis. niin iteseppähän hän vastuun lapsesta ottaa ja voi joutua myös yksin tämänb kasvattamaankin jos mies oikeen suuttuu siitä että hänen mielipiteitään ei otettu vakavasti. itse huomioisin miehenikin näkökulman ja antaisin parisuhteen molemmille osapuolelle valtaa perheen kasvattamistakin koskevissa asioissa. yhdessähän sitä muutkin ratkaisut tehdään :) :heart:

Mahdoton tilanne meille.
Meillä mies kyllä tasan tarkkaan tajuaa tilanteen ja myöskin ottaa siitä vastuun ihan yhtälailla kun minäkin.

Kinkkinen tilanne ap:lla. Mutta jos minun mieheni olisi sitä mieltä lapsiluku on täynnä niin en kyllä menisi niitä enempää tekemään vaan pitäisin ehkäisystä hyvää huolta. Miksi minun mielipiteeni olisi jotenkin parempi kuin miehen?
Mutta mikäli vahinko ehkäisystä huolimatta tapahtuu ja mies ei lasta haluaisi niin pitäisin lapsen joka tapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Miten tehdään kompromissi tilanteessa, missä:

- Nainen on raskaana
- Nainen ei halua aborttia vaan vauvan
- Mies ei halua vauvaa vaan abortin

?

No, joo. Jos oikeasti kyse on vain siitä, että mies ei jaksa vaipparallia, niin kompromissi vois olla se, että vauva pidetään, ja äiti vaihtaa vaipat.

Jos olisin raskaana, niin en kysyisi mieheltä mitään, vaan hankkisin abortin. MÄ en jaksaisi enää kolmatta. Mutta lisätiedoksi teille, olemme puhuneet tästä miehen kanssa ja hänkään ei tahdo kolmatta lasta.

Yhteistyössä