G: Mitä tekisit tai missä olisit juuri nyt, jos kaikki olisi mahdollista?

Mies ois katsomassa lätkää soffalla ja pyytäis mut kainaloon, lapset nukkuis hyvin koko yön ja liput (mun lempiartistin) konserttiin odottaisi hyllyssä jonne mies veis mut huomenna.

Olisin sinkku, villi vapaa ja menevä. Asuisin ihanassa omistus asunnossa (pienen pieni yksiö) oikein ihanasti sisustettu eirassa helsingissä, kävisin töissä ja shoppailisin. maistelisin viiniä ja juustoja ystävieni kanssa.. Mutta paluu todellisuuteen,olen rupsahtanu kotiäiti joka ei oo ees nähäny viinipulloa ainakaan 5 vuoteen.

Olisin jossain lämpimässä. Hienossa hotellissa, jos kerta sekin ois mahdollista.

Tai ei, oisin ostamassa mieleistäni vatsatanssihuivia, helmillä koristeltua, ei kolikkoista. Mutta siellä lämpimässä yhä siis.

Palaisin kans lapsuuten. Siihen aikaan kun oli viellä mummo ja pappa elossa niihin ihaniin hetkiin niitten kansaa kesäisin. Tai sitten vuoteen 2009 huhtikuuhun. Ja tekisin asiat toisin ja olisin sen elämänio rakkauden kanssa jonka sitten menetin :ashamed: taakse päin joka tapauksessa palaisin korjaisin kaikki tekemäni virheet ja nauttisin mummon ja papan kanssa viettämästäni ajasta.

menisi takaisin nuoruuden rakkauden syliin ja hoitaisin hommat loppuun asti......silloin en uskaltanut. Mutta toisaalta jos tekisin niin en ehkä istuisi tässä kolmen lapsen äitinä ja olisi naimisissa hienoimman ihmisen kanssa mitä maa päällään kantaa....

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mä olisin ideaalisessa maailmassa, jossa voisin käyttää kaiken aikani vaikka kartanoni puutarhassa palapelejä kasaillen hyvillä ilmoilla ja huonoilla ilmoilla viettää päivät yksityisessä kirjastossani. Maailmassa olisi rauha, eikä kenelläkään olisi mitään ongelmia.

Miii laik!

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mä olisin ideaalisessa maailmassa, jossa voisin käyttää kaiken aikani vaikka kartanoni puutarhassa palapelejä kasaillen hyvillä ilmoilla ja huonoilla ilmoilla viettää päivät yksityisessä kirjastossani. Maailmassa olisi rauha, eikä kenelläkään olisi mitään ongelmia.

Kuulostaapa hyvälle. Voisin vielä lisätä, että viettäisin hauskoja hetkiä lapseni kanssa, hyvillä ilmoilla ratsastelisin ja hoitaisin myös hevosia ja pelailisin ystävien kanssa seurapelejä.

Sadesäällä pelailisin sisällä lapseni ja ystävien kanssa. Nauttisin hyvästä ruuasta ja taivaallisesta seksistä, muodollisesti pätevän miehen kanssa, sitä toki voisin tehdä siellä ulkonakin.

Jossain Kaakkois-Aasian hiekkarannalla, kostean lämpimän tähtitaivaan alla. Päivä olisi vietetty snorklaten ja kiipeillen, iltaa istuttaisiin kavereiden kanssa paikallisten suosimassa rantabaarissa reggaeta kuunnellen. Poissa oravanpyörästä.

Tai vaihtoehtoisesti Alppien huipulla katsomassa alas kilometrikaupalla jatkuvaa täydellistä puuterioffaria. Ja taivaalla paistaisi aurinko. Maailman katolla.

Yhteistyössä