G:Mitä vakuutuksia teillä on ja minkä hintaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla tapaturma/henkivakuutus, sama muksuilla sekä koiralla. kotivakuutus tietenkin mikä pitää sisällään vaikka mitä. sitä en muista paljonko maksaa vuodessa, mut oisko joku reilu 500?

Kotivakuutus ja pojalla lapsivakuutus joka kyllä muutetaan jahka tää vakuutuskausi loppuu tapaturmavakuutuksseksi.

Ollaan mietitty mulle ja miehelle jonkinsortin henkivakuutuksia, mutta ei olla vielä päästy niin pitkälle et oltas käyty ottaan.

Niin joo ja noi pari vakuutusta maksaa vuodessa pyöreesti 300e.

talovakuutukset,piharakennukset,autot,lapsille vakuutukset,itelle vakuutukset ja miehelle.
Meillä siis sairaskuluvakuutukset kaikilla.
8 hengellä siis.
Ja myös tapaturma.
Ukolla henkivakuutus vielä.
En tiiä onko mulla.Hintoja en tiiä,melko kalliita kait.

maatilavakuutus, sx autovakuutukset, 3x traktorivakuutukset, kaivinkone,3x lasten vakuutukset, yhdet peräkärryt, eläkevakuutusx2,...jokohan riittäis...summaa en edes jaksa ajatella...paljon!

Laaja kotivakuutus, molemmissa autoissa tietty liikennevakuutus, sekä osakaskot, itellä tapaturma ja kuolemanvara, lapsella lääkärikulu, yhdellä koiralla kuolemanvara ja kahdella muulla ell.kuluvakuutukset.

Kaikilla kolmella lapsilla tapaturma-, sairas vakuutukset, mulla ja miehellä tapaturmavakuutukset,laaja kotivakuutus,liikennevakuutus, turvakasko vakuutus täys kaskolla nämä kaikki yhteensä vuodessa 1021,57e

Laaja kotivakuutus, talon vakuutus, tallin vakuutus, traktori, moottorivene, soutuvene, 3xmopo, 2xliikennevakuutus, täyskasko ja osakasko, mönkijä, lapsilla vakuutus. Liian kallista on.

Meillä vakuutukset Pohjolassa. Kotivakuutus jotain 100-200 euroa, mutta nyt tänä vuonna ei laskua ollenkaan (meillä tilit Osuuspankissa ja sieltä bonuksia saatu ja niillä maksettu vakuutukset). Eli suosittelin Osuuspankkia ja Pohjolaa!!

reilu pari tonnia vuodessa menee tapiolaan. En muista miten se jakautuu, kun meillä on kaikki samalla vakuutuskirjalla niin tulee halvemmaksi...

Koira, lapsi, kiinteistö, irtaimisto, liikenne, kasko, henkemme, tapaturmat... Ainakin tollasia on

Yhteistyössä