G: Monellako ollut vuotoa raskausaikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuotavainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla tuli ihan kirkasta verta tytöstä viikolla 15. Olin varma et meni kesken, mut johtuikin etisestä istukasta. Onnellisesti päättyi raskaus tytön syntymään viikoilla 39+6 ja terve lapsi. Istukkakin siirtyi sitten aikanaan pois kohdunsuulta ja mahdollisti normaalin alatiesynnytyksen.

Mulla alkoi vuoto rv14, koska istukka oli kohdunsuulla. Alkuun tuli punaista verta paljon näköisesti ja vatsassa tuntui kummalliselta... Lääkäri määräsi lepoa ja rasituskiellon, joitten myötä vuoto hiipu tihkuks ja kohdun kasvaessa jäi kokonaan pois. Kuukauden verran piti varoa ja loppuraskaus meni ihan hyvin.

Mulla oli ruskehtavaa niukkaa vuotoa viikolla 6. Luulin että kesken menee ja menin ultraan ravinnotta että voivat heti kaapia! Mutta ultrassa näkyi sydämensyke ja kohdussa oli pieni verihyytymä näkyvissä, se pari päivää vuoti. Raskaus sujui hyvin loppuun saakka.

Minulla. Toisessa raskaudessa viikolla 7. Ultrassa näkyi 2 istukkaa mutta yksi sikiö joten epäilivät että johtuisi siitä että toinen sikiöistä mennyt kesken. Kolmannessa raskaudessa alkoi rv 27 ja vuoteli enemmän ja vähemmän loppuun asti eli viikolle 40+3.

Yhteistyössä