Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nbd:Alkuperäinen kirjoittaja Itse poltin raskauden aikana:Sairaalassa ollessani lääkärin kanssa puhuessa tuli ilmi että raskauden loppupuolella ei saa lopettaa tupakointia, aiheuttaa lapselle stressiä jolloin vaikutukset pahemmat kuin jos polttaa muutaman päivässä.
kuulostaa p....puheelta
Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:Mun yksi kaveri syyttää itseään siitä, että kun odotti esikoistaan niin oli ehtinyt polttaa viikolle kuusi asti ennenkuin huomasi raskauden. Poika nyt 6v ja hänellä monenlaista ongelmaa, on kehittymätön keuhko, astma, allergioita ja suolistovaivoja. Syyttää itseään että on aiheuttanut pojan sairaudet, vaikka olen kyllä sanonut että tuskin on tupakka siinä vaiheessa mitään harmia ehtinyt tekemään.![]()
Ei voi olla totta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tyylilyyli-80:... ja itsekkin lukeudun heihin. Esikoinen painoi syntyesään 4250kg ja oli terve. Infektioastmaa sairastaa,kysyin sen toettua että aiheutinko minä sen hänelle,ni en aiheuttanut vaan se syntyy kun on monta infektiota peräkkäin...meillä 8kk ja n kerran/kk korvatulehdus ennen putkien laittoa. Poltin ennen raskautta 15:sta tupakkaa päivässä,alkuraskaudessa vähensin 10een ja rvk 15 poltin 5 ja sitten lopun aikaa poltin 1-2/pvässä. Tässä raskaudessa sama juttu, nyt poltan n. 10-12päivässä, toisinaan vähemmänkin. Viikolle 15 mennässä yritän vähentää 5-8 ja ,siitä vähennän vielä ja mahollisesti lopetan kokonaan. Eniten tunnen lapsia joilla paljon paljon allergioita,joiden äidit ovat lopettaneet "kuin seinään" saatuaan tietää. Mutta kukin tyylillään. Toki tiedän ja ymmärrän että polttaminen on muutenkin pahasta ja vaarallista ei vain raskausaikana, enkä jaksa uskoa että siitä (ainoastaan) johtuen syntyy alipainoisia ja kehitykseltään viivästyneitä tai vilkkaita lapsia... eri asia sitten jos polttelee paljon... siis lähemmäs askia päivässä jollei ylikin. Kannattaa tsempata itseään vähentämään ja lopettamaankin, korvaavia saa käyttää...esim purkkaa ja imeskelypillereitä, sehän on se tapa joka sen tekee han kalammaksi lopettaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mallura:mä oon kans miettiny tota tupakan yhteyttä ylivilkkauteen, siis adhd:n ku tiiän jonkun verran näitä lapsosia joille tuo on diagnosoitu ja kaikkien äidit on polttanu raskausaikana.
Alkuperäinen kirjoittaja hh:Alkuperäinen kirjoittaja mallura:mä oon kans miettiny tota tupakan yhteyttä ylivilkkauteen, siis adhd:n ku tiiän jonkun verran näitä lapsosia joille tuo on diagnosoitu ja kaikkien äidit on polttanu raskausaikana.
Just joo.
Syyllistetään nyt äidit perinnöllisistä jutuistakin!
Tupakointi on pahasta, mutta AD/HD on geeneissä, poltti tai ei.
Itse kysymykseen, tunnen pari, ja normaalipainoisia, pituisia, ja ainakin toistaiseksi obvat terveitä lapsia.