S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:1 ja ikää 43
TÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH?
Alkuperäinen kirjoittaja veeras:noin 10 ja ikää 26v..
mutta enempää ei tule![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mitäh?:Ja olette ihan tosissanne, että suurimmalla osalla kumppaneita on ollu alle 10? Ja ikääkin 30 ja rapiat... Mitä ihmettä te olette touhunneet? Pussailleet ja pitäneet jalat ristissä? Johan sitä normaali ihminen on kolmekymppiseksi seurustellut jo 10 ihmisen kanssa, puhumattakaan muista (yhden yön-, satunnaissuhteista). Olenko minä epänormaali? Kumppaneita kun on noin 60?
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:En kummastele, jos kumppaneita on muutamia, mutta eikö jossain vaiheessa (sadoissa?) tuo määrä yhtään häiritse, jos etsii vakituista kumppania?
Mitä tekemistä seksikumppaneiden määrällä ja vakituisen kumppanin etsinnällä on? Meinaatko että eka treffeillä täräytetään, että minäpä olenkin nainut sua ennen sataa äijää tai että joo, sä oot mun 86. pano?
Päinvastoin, hienoa, että kokemusta on ja se varmaan näkyy sänkytaidoisssa sitten tän vakituisen(kin) kumppanin kanssa, että turha valehdella, että sä oot mun toka. Ja hyvä, että on ennen sitä vakituista suhdetta kokenut paljon, ei tartte ihan heti lähtee hankkimaan lisäkokemuksia. Vaikkei niistä nyt niin haittaakaan ole....
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:1 ja ikää 43
TÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH?