G: montako seksikumppania sinulla on ollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pihi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
noin 45 ja ikää minulla on 43,sehän tekee yksi per vuosi,ei paha=)
Viimeisen vuoden -puolentoista aikana ei ole ollut yhtään ja olen ollut ihan tyyytyväinen.Nyt täsä odotellaan sitä kuuluisaa keski-ikää kun estot lähtee loputkin,muuttuuko tilanne ja mihin suuntaan heh.

Alkuperäinen kirjoittaja mitäh?:
Ja olette ihan tosissanne, että suurimmalla osalla kumppaneita on ollu alle 10? Ja ikääkin 30 ja rapiat... Mitä ihmettä te olette touhunneet? Pussailleet ja pitäneet jalat ristissä? Johan sitä normaali ihminen on kolmekymppiseksi seurustellut jo 10 ihmisen kanssa, puhumattakaan muista (yhden yön-, satunnaissuhteista). Olenko minä epänormaali? Kumppaneita kun on noin 60?

:laugh:

Onks se siis "nykyaikana" muotia olla usean kanssa? Toosi epämodernii ku on alle 5 seksikumppania?
Suurin osa on sit vissiin vanhanaikaisia?

Juu mä oon tottakai :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
En kummastele, jos kumppaneita on muutamia, mutta eikö jossain vaiheessa (sadoissa?) tuo määrä yhtään häiritse, jos etsii vakituista kumppania?

Mitä tekemistä seksikumppaneiden määrällä ja vakituisen kumppanin etsinnällä on? Meinaatko että eka treffeillä täräytetään, että minäpä olenkin nainut sua ennen sataa äijää tai että joo, sä oot mun 86. pano?

Päinvastoin, hienoa, että kokemusta on ja se varmaan näkyy sänkytaidoisssa sitten tän vakituisen(kin) kumppanin kanssa, että turha valehdella, että sä oot mun toka. Ja hyvä, että on ennen sitä vakituista suhdetta kokenut paljon, ei tartte ihan heti lähtee hankkimaan lisäkokemuksia. Vaikkei niistä nyt niin haittaakaan ole....

Samaa mieltä.Kokemus antaa perspektiiviä,vähän kaikesta;))

Tunteella rakastelu kuitenkin on se paras kokemus ja siihen kannattaa satsata.Luottamus,kunnioitus,läheisyys,rakkaus,näistä se syntyy ja näitä kannattaa vaalia ja kun on kaikenlaista nähnyt ei ole enää tarvetta kurkkia aidan taakse,koska ei siellä ole sen parempaa kuitenkaan.Suomalainen mies kun ei ole mikään donjuan sängyssä ja ulkomaalaista en ottaisi muista syistä.
Oma rakas paras rakas=)

Ikää 31 ja 26 miestä on sämgyssäni ollut. Tähän laskettu vain yhdyntäkumppanit, lisäksi olen harrastanut suuseksiä ilman varsinaista seksiä ja niitä en ole laskenut. Ja lisää tulee, ei ole mielestäni paljon.

Yhteistyössä