G: Montako seksikumppania teillä on ollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Fefe:
Sain mennä kuten halusin enkä ollut tilivelvollinen kenellekään.

Mun mielestä suhteessa ei ole kaikki kunnossa, jos pitää olla toiselle osapuolelle jostain tilivelvollinen, tai ei saisi mennä mihinkään ilman lupaa. Kuulostaa narsistin tai mustasukkaisen puolison touhulta :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Saatanan komia nainenkin on osannut valita ja saanut jonkun ihan pysyvästi vielä itselleen :) Rumat jakaa, kun ei parempaa saa.

:D

Koetko olevasi jotenkin parempi kuin muut?

Mä en ole kaunis, mutta en rumakaan. Ihan tavallisen näköinen nainen. Seksiä olen harrastanut myös sinkkuna, kun en edes halunnut parisuhdetta. Ei mun mielestä sinkun tarvitse olla ilman seksiä vaan siitä voi nauttia myös silloinkin.

Pankaa vaan, mä vein kuitenkin jo kakusta kermat päältä niin ei tarvitse polkea enempää :) Sain sen kenet halusin, just sen :)

Oletko noin 1800-luvulle jäänyt, että et ymmärrä sellaista ettei kaikki halua olla koko ajan parisuhteessa. Mä ainakin sinkkuna halusin mennä ilman sitoutumista. Parisuhde olisi tuntunut ahdistavalta, mutta seksiä halusin silti harrastaa.

En usko, että olet voinut koko maailmasta viedä kermoja päältä jos kerran yhden miehen kanssa olet. Vai miten kummassa mäkin huolimatta villeistä vuosistani löysin itselleni sen kerman eli ihanan miehen ja toimivan parisuhteen hänen kanssaan.

Ei se suhdekaan ahdista kun on oikean napannut. :) Ja kyllä sen voi tietää yhden kanssa kun on onnellinen, puhees kuulostaa niin epäileväiseltä, että näkee ettet ole kunnon suhdetta saanutkaan ennenkuin nyt :) Minäpä sain heti ja olen elänyt onnellista parisuhdetta jo siihen aikaan kun toiset kokee ahdistusta miehistä.

Mä halusin olla yksin ja nainen voi todellakin haluta sellaista. Ei naisiin ole mitään sisäänrakennettua juttua joka saa heidät haluamaan parisuhdetta.

Olen halunnut olla sinkku ja vapaa menemään hyvänkin parisuhteen jälkeen. Mutta älä usko jos et halua. Kaikki eivät kuitenkaan ole sellaisia kuin sä haluaisit heidän olevan vaan ihmisillä on jokaisella omat ajatuksensa. Älä yritä laittaa sanoja toisten suuhun (näppäimistölle ).

Itse puhuit ensin että suhde ahdisti, että yrititpä kuitenkin muutakin kuin yksin oloa?

Parisuhde oliSI tuntunut ahdistavalta. Olin hyvässä parisuhteessa, mutta se loppui ilman suurempia draamoja. Sen jälkeen olin yksin ja se tuntui hyvältä, en kaivannut uutta parisuhdetta siihen tilanteeseen. Halusin olla ihan yksin ja harrastaa seksiä silloin kun siltä tuntuu ja sen kanssa jonka halusin. Harrastin seksiä jopa tämän entisen seurustelukumppanin kanssa ja molemmat tiesivät, että se on enää pelkkää seksiä.

Miksi olette noin vanhanaikaisia ettekä tajua, että nainenkin voi nauttia yksinolosta?

Sain mennä kuten halusin enkä ollut tilivelvollinen kenellekään.

Mun mielestä suhteessa ei ole kaikki kunnossa, jos pitää olla toiselle osapuolelle jostain tilivelvollinen, tai ei saisi mennä mihinkään ilman lupaa. Kuulostaa narsistin tai mustasukkaisen puolison touhulta :/

No ei parisuhteessa voi mennä samalla tavalla kuin sinkkuna. Vai kuinka moni kumppani hyväksyisi sen, että toinen ei tule kotiin pariin päivään kun on viihteellä? Tai hyväksyy sen, että kumppanilla on yhden illan juttuja? Tai on seksisuhde varatun miehen kanssa?

Noita mä tein sinkkuna ollessa.

Saatanan komia nainenkin on osannut valita ja saanut jonkun ihan pysyvästi vielä itselleen :) Rumat jakaa, kun ei parempaa saa.

Koetko olevasi jotenkin parempi kuin muut?

Mä en ole kaunis, mutta en rumakaan. Ihan tavallisen näköinen nainen. Seksiä olen harrastanut myös sinkkuna, kun en edes halunnut parisuhdetta. Ei mun mielestä sinkun tarvitse olla ilman seksiä vaan siitä voi nauttia myös silloinkin.

Pankaa vaan, mä vein kuitenkin jo kakusta kermat päältä niin ei tarvitse polkea enempää :) Sain sen kenet halusin, just sen :)

Oletko noin 1800-luvulle jäänyt, että et ymmärrä sellaista ettei kaikki halua olla koko ajan parisuhteessa. Mä ainakin sinkkuna halusin mennä ilman sitoutumista. Parisuhde olisi tuntunut ahdistavalta, mutta seksiä halusin silti harrastaa.

En usko, että olet voinut koko maailmasta viedä kermoja päältä jos kerran yhden miehen kanssa olet. Vai miten kummassa mäkin huolimatta villeistä vuosistani löysin itselleni sen kerman eli ihanan miehen ja toimivan parisuhteen hänen kanssaan.

Ei se suhdekaan ahdista kun on oikean napannut. :) Ja kyllä sen voi tietää yhden kanssa kun on onnellinen, puhees kuulostaa niin epäileväiseltä, että näkee ettet ole kunnon suhdetta saanutkaan ennenkuin nyt :) Minäpä sain heti ja olen elänyt onnellista parisuhdetta jo siihen aikaan kun toiset kokee ahdistusta miehistä.

Mä halusin olla yksin ja nainen voi todellakin haluta sellaista. Ei naisiin ole mitään sisäänrakennettua juttua joka saa heidät haluamaan parisuhdetta.

Olen halunnut olla sinkku ja vapaa menemään hyvänkin parisuhteen jälkeen. Mutta älä usko jos et halua. Kaikki eivät kuitenkaan ole sellaisia kuin sä haluaisit heidän olevan vaan ihmisillä on jokaisella omat ajatuksensa. Älä yritä laittaa sanoja toisten suuhun (näppäimistölle ).

Itse puhuit ensin että suhde ahdisti, että yrititpä kuitenkin muutakin kuin yksin oloa?

Parisuhde oliSI tuntunut ahdistavalta. Olin hyvässä parisuhteessa, mutta se loppui ilman suurempia draamoja. Sen jälkeen olin yksin ja se tuntui hyvältä, en kaivannut uutta parisuhdetta siihen tilanteeseen. Halusin olla ihan yksin ja harrastaa seksiä silloin kun siltä tuntuu ja sen kanssa jonka halusin. Harrastin seksiä jopa tämän entisen seurustelukumppanin kanssa ja molemmat tiesivät, että se on enää pelkkää seksiä.

Miksi olette noin vanhanaikaisia ettekä tajua, että nainenkin voi nauttia yksinolosta?

Et ehkäpä tarpeeksi vakuuttanut meitä siitä, että elämäsi on ollut nautintoa :) Kun ensin tuli lipsautettua suhdeahdistus, sitten yksinoloa ja sitten onnellinen suhde. Jtoainhan olet kuitenkin hakenut.

Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:

ja toiset saa vaan sen yhen ku muuta ei saanu/saa ;)

Vaan niitä ehdokkaita on pyörinyt ihanan parisuhteen aikanakin, mutta mulla on varaa sanoa ei :)

Alkuperäinen kirjoittaja En kadu :
:O

Itse olen 25, ja varsinaisia kumppaneita on ollut yksi.

Eikö yhtään hävetä, jos on useita kymmeniä ollu sängyssä... yäkyäkyäkyäk!!

Eivät ne kaikki siellä ole samaan aikaan olleet...

No en oo väittänytkään. Mutta kun ajattelee, että joku on maannut usean kymmenen eri henkilön kanssa, niin pistäähän se miettimään.. Ainakin sitä, että joku on liian "helppo".

Haha, oletpa hauska. Vai vielä helppo. Jos vaikka on kerran puolesa vuodessa-vuodessa vaihtanut kumppania nuorena, niin ei se ole mikään helppouden osoitus.
Onko sinulla mahdollisesti taustalla jokin uskonnollinen ajattelu vai miksi olet noin tiukkapipoinen tämän asian suhteen?

Kade kun ei ite oo saanu ketään, kenet olis halunnu. :laugh:

Et ehkäpä tarpeeksi vakuuttanut meitä siitä, että elämäsi on ollut nautintoa :) Kun ensin tuli lipsautettua suhdeahdistus, sitten yksinoloa ja sitten onnellinen suhde. Jtoainhan olet kuitenkin hakenut.

Tämä on niin tyypillistä varsinkin naisvaltaisella palstalla. Mikä siinä on niin väärää jos ei halua suhdetta ja ajatus siitä ahdistaa ja toden teolla nauttii siitä yksinolosta.

Mä en suhdetta etsinyt vaan sopiva mies sattui kohdalle ja hänenkin oli alunperin tarkoitus jäädä yhden illan jutuksi.

Mä en ole koskaan hakemalla hakenut parisuhdetta vaan sellaisia vain on osunut kohdalle. Miksi sitä suhdetta pitäisi hakea?

Älkää nyt hyvät ihmiset laittako sanoja mun näppikselle, kun mä teille selvällä suomenkielellä kerron omia tuntemuksia. Ei tarvitse lukea rivien välistä sitä mitä siellä ei ole.

Lähes jokaiselle elämälleni vuodelle yksi.

(ja ikää 34 ja nainen olen)

Ja oishan noista jokusen voinut väliin jättää, mutta vain yksi kaduttaa koska herra sattui olemaan varattu. :ashamed:

:O

Itse olen 25, ja varsinaisia kumppaneita on ollut yksi.

Eikö yhtään hävetä, jos on useita kymmeniä ollu sängyssä... yäkyäkyäkyäk!!

Eivät ne kaikki siellä ole samaan aikaan olleet...

No en oo väittänytkään. Mutta kun ajattelee, että joku on maannut usean kymmenen eri henkilön kanssa, niin pistäähän se miettimään.. Ainakin sitä, että joku on liian "helppo".

on helppo sanoa, jos on elänyt pitkään parisuhteessa. Itse elin yksin lähes 10 vuotta, olis tullu pitkä selibaatti. Niin itsellä ikää 33v, kumppaneita noin 20. Osan olisin voinu jättää väliin, mut en varsinaisesti kadu. Nykyisin naimisissa, onnellinen yhden miehen nainen.

2 kappaletta ja 27 on ikää. En kadu mitään, varsinkaan eka suhteen laadukasta seksiä, muuten kyseisestä 5-vuotisesta suhteesta olisi kyllä voinut jättää viimeiset 4,5 vuotta väliin jos silloin olisi elämästä mitään ymmärtänyt...Mutta kaikesta oppii.

Muistan kun kerran juttelin yhden vanhan ystäväni kanssa seksisuhteistamme...Olihan meillä suunnilleen tiedossa millaista toisella on ollut (minä vuosia pitkissä suhteissa, hän liki koko ajan sinkkuna). Silti en osaa sanoa, kumpi lopulta oli tyrmistyneempi, kun mä kerroin hänelle että mulla on ollut "vain" 2, vaiko minä, kun hän paljasti määräksi yli 30. Se oli hauska keskustelu :D.

a) En jaksa laskea (tai miettiä kaikkia niitä miehiä :D), mutta noin 30
b) 23
c) nainen
d) Ei suuremmalti, mutta niin kuin yksi motoistani kuuluu "Ennemmin kadun tekemiäni asioita, kuin asioita, jotka jätin tekemättä."

Yhteistyössä