Alkuperäinen kirjoittaja toki:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja toki:Kyllä olen, ekan kerran kun baarin jälkeen hoitoni työns yhtäkkiä perseeseen. Olin että jaahas. En tiedä mitä oisin sanonut, jos se olis alkanut kysellä että saako, mutta kun ei kysellyt. Mut ei se sattunut lainkaan, ja aamulla uusiks sit.
Ja sen jälkeen on tullut harrastettua säännöllisesti. Aina on iso + jos uusi mies tykkää peppuseksistä.![]()
Ai aivan yhtäkkiä. Just ei onnistuusi mun kohdalla koska mä huutasin kivusta jo ennen kuin muna olis päässy kärkeä syvemmälle. Eikä kyllä pääsisi niinkään pitkälle kun laittaasin äkääsesti stopin.
No ei tietenkään työntänyt niin nopeasti että se sattuisi. Tiesi mitä tekee. Ja olin niin kännissäkin, että rentona sen takia. Enkä mä ehtinyt mitään reagoida, kun tajusin vaan jossain vaiheessa että mitä ihmettä paneeks se mua p*seeseen. x)
Mutta tiedän, ei kovin suotavaa menetellä noin kenenkään kanssa.
No kännissä mäkin olen ollut, mutta ei siltikää onnistuusi mun kanssa tuollaanen! Ei edes varovasti kun jo älähtääsin!