ehdottomasti 5 lapsen äiti. Olen itse ainokainen ja sen verran on siitä asiasta harmia ollut, että omilleni haluan sisaruksia. Meidän perheessä on nyt 3 lasta, enempää tuskin tulee. Kieltämättä hieman säälin perheensä ainokaisia, ihan vaan omista kokemuksistani johtuen.
Kaikkein mieluiten olen näiden kahden lapsen vanhempi, mutta jos olisi pakko valita noista kahdesta vaihtoehdosta, valitsisin varmaan yhden. Itse olen viisilapsisesta perheestä, ja tiedä mikä työmäärä meidän äidillä (yh) meistä viidestä oli. Itse olen nyt kahden lapsen yksinhuoltaja, ja näissä kahdessa on myös yllinkyllin työtä.
[QUOTE="vieras";25842715]ehdottomasti 5 lapsen äiti. Olen itse ainokainen ja sen verran on siitä asiasta harmia ollut, että omilleni haluan sisaruksia. Meidän perheessä on nyt 3 lasta, enempää tuskin tulee. Kieltämättä hieman säälin perheensä ainokaisia, ihan vaan omista kokemuksistani johtuen.[/QUOTE]
Mä olen sisarussarjasta ja ei se herkkua ollu. Nyt aikuisena tullaa jotenki toimeen.
EHDOTTOMASTI YHDEN!!!!
On helppoa yhden lapsen kanssa matkustaa ja jaksaa väsyneenäkin lähteä yhden kanssa luistelemaan, uimaan, laskettelemaan yms yms...kaikkea sellasta...
Naapurissa viisi lasta ja aina riitelevät, tappelevat, ikinä ei oo tällä Ä:lläkään omaa aikaa..saati rauhaa...hyvä että ehtii sohvalle istahtaan lukemaan lehteä päivänaikana....ei puhettakaan...