Olisitko mieluummin viiden pojan vai viiden tytön äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="trio";24740531]Pahan pistit.
Itsellä molempia löytyy..
Meillä tytöt ovat niin itsepäisiä,tappelevat keskenään,riehuvat jne.. poika taas on kiltti. Eli 5 poikaa. Jos tähän vielä pitäisi 3 tyttöä lisää ottaa ja oisivat samanlaisia kuin nuo kaksi tyttöä,niin hulluksihan siinä tulisi :D[/QUOTE]

Usein sen sukupuolen edustajat on vaativampia, kumpaa on enempi, eli teillä tytöt. Mutta ootas vaan jos talossasi olisikin viisi poikaa, se tyttöjen tappelu tuntuisi siinä vaiheessa todella kesyltä! :D

Viiden pojan. Ei tarvitsisi pelätä niiden murrosiässä sitä, vaikka kulkevatkin pidempään öisin jossain. Pojat on aina paremmin turvassa porukoissa kuljeskellessaan.

[QUOTE="vieras";24740654]ehdottomasti viiden pojan murkkuvuosia silmälläpitäen, mull on nut vaan neiti ja jannu[/QUOTE]
Mullakin vaan neiti ja jannu, aikuisia jo molemmat. Suurimmalla osalla ystävistänikin on jo aikuiset tai lähes aikuiset lapset. Oman kokemukseni perusteella - tai mitä nyt olen ihmisten kanssa puhunut - sanoisin, että äideillä on ollut enemmän huolta ja ongelmia tyttäristään kuin pojistaan. Siis teini-iässä. Kapinoivatkohan tytöt enemmän äitejään vastaan kuin pojat? En tiedä. Mulla on sekä tyttö että poika ollut teininäkin melko helppo. Poika tosin siskoaankin helpompi.

[QUOTE="jep";24741005]no tämähän on päivänselvä asia. Se yksi poika saa kaiken poikahuomion, sen sijaan kun samaa sukupuolta on useampi, on kilpailu heidän välillään. siis usein, ei aina.[/QUOTE]

Niinpä, mutta on huvittavaa, että sitten äidit vouhottavan jomman kumman sukupuolen olevan helpompi. :D
Oon muuten huomannu, että naiset usein väittävät poikalasten olevan helpompia, miehet taas tyttölasten.. Mistähän lie johtuu.. :D

Tää on helppo, eli 5 tyttöä. Se oli joskus mun haaveeni, mutta nyt on poika ja tyttö. Poika on aina ollut itsepäinen kuin mikä ja hänen kanssaan KAIKKI asiat on vaikeita. Tytön kanssa yleensä on helppoa... olisin itse halunnut siskoa (minulla yksi veli) ja tunnen huonoa omaatuntoa, että minun tyttöni ei saanut siskoa. Siskosta aina olisi siskolle seuraa ja aikuisena yhteydenpito taattu. Pojathan eivät usein hoida sitä yhteydenpitoa perheessä....

Yhteistyössä