G: Omistatko tuulipuvun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ulkoiluvaategallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vilukissa";24343629]...mä oon tuulikalvopukumamma :p! Voi apua...mun pukujen merkit eivät kyllä varmaan kestä palstajulkisuutta sitten tippaakaan :ashamed:..:D..mä oon niin epämuotitietoinen kuin vain olla voi :D..mutta tuulipuvuista mulla löytyy mm. vanhaa kunnon Adidasta moneen lähtöön ja kalvopuvuissa - ainakin mun käytössä - on toiminut kehuttavan hyvin North Icen mallistot, jotka kestävät kaatosateet ja räntäkelien pyllähdykset todella hyvin :)![/QUOTE]

No mutta sähän olet ihan aito palstakalvotuulipukumamma:D Nuo eivät ehkä ole niin muodikasta mutta toimivaa ja edullista ne varmasti ovat:D Pysyy vilukissakin kuivana ja lämpimänä noilla:D

No mutta sähän olet ihan aito palstakalvotuulipukumamma:D Nuo eivät ehkä ole niin muodikasta mutta toimivaa ja edullista ne varmasti ovat:D Pysyy vilukissakin kuivana ja lämpimänä noilla:D

Kiitos, kiitos - tackar och pockar :D...juu, ei tod. ole muodikasta mutta äärimmäisen toimivia kyllä, siinä olet oikeassa :). Mä oon nuista merkeistä kyllä niin puissa kuin nokaton varis eli en merkkiä katso, kun itselleni sopivan ja tehtävänsä täyttävän löydän. Ja esim. tuolla kalvopuvulla menee yllättävän pitkälle syksyä, joskus jopa pikku pakkasillakin, kun alle laittaa kerrostusta ;)...kelpaa mulle oikein hyvin :)!

Ei oo. Pakko olis ostaa jotta lapsen kanssa ulkoilu luonnistuisi vähän paremmin kuin viime vuonna, muttakun ne on joko törkeän rumia tai törkeän kalliita.

...mua taas tuijotetaan puistossa kohta kun olen se mamma niissä epäkäytännöllisissä vaatteissa siellä.

Häh? No ihan tavallisen takin, vaikka jakkutakin ja villapaidan alle. Jos tosi kylmä loppusyksy niin vaikka villakangastakin... Vai tarkotettiinko lenkille = metsään juoksemaan?

Pyrin joka syksy ostamaan viimeisintä kuosia olevan tuulipuvun tarjoustalosta tai jostain muusta halpakaupasta. On niitä jo muutama, on pinkkiä, liilaa, vaaleanvihreää ja sinistä. Kanarialinnunkeltainen seuraavaksi? Lisäksi minulla on tottakai kävelysauvat, toisessa roikkuu karvanopat ja toisessa vihreä wunderbaum :heart:

tosiaankin omistan erilaisia, tuuli ja ulkoilupukuja joka vuoden ajalle. töihin nimittäin häätyy polkea pyörällä kesät talvet. (omistan jopa sellaisen "lasten kurapuvun" aikuisten koossa, on tullut käytettyä kun sataa kaatamalla vettä ja pitää koirien kans lähteä ulos tai polkea töihin)

:)

Joo just tilasin uuden että saan lenkkeillä.
Ihan perussiisti, yksivärinen takki ja siihen kuuluvat vähän lahkeista leventyvät housut. Menee ens keväänäki kun lenkkeilen vaunujen kanssa.
Omistan farkkuja vaan, en niitä lenkille laita kyllä jalkaani :P

Yhteistyössä