G: Onko miehesi komea? Siis muidenkin kuin sinun mielestäsi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maisu

Vieras
Jokaisen silmäähän nyt oma mies miellyttää -luulisi ainakin, kun on kerta miehekseen valinnut. Mutta onko miehesi muidenkin mielestä komea? Tai "yleisen komeusihanteen" mukaan komea?

Oma mieheni ei yleisenkään mittapuun mukaan mistään rumimmasta päästä ole, mutta ei mikään Mr Finlandkaan... Mutta minulle ihanin :)

onhan sitä komeeks kehunu muutkin, mallin hommia tekee sillon tällön.
Mut se on tietenkin mistä tykkää, aika "pojankasvoinenhan" tuo on, ikääkin tosin vasta 24v että ei sitä kai niin äijä viä tarviikka olla :D

Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
Mut se on tietenkin mistä tykkää, aika "pojankasvoinenhan" tuo on, ikääkin tosin vasta 24v että ei sitä kai niin äijä viä tarviikka olla :D

ihanaa toi että "mallin hommia tekee silloin tällön". jotenkin sai mut vähän hymyilemään hymähtäen.

Kyllähä tuolla vientiä riittäis..
Kuullut olen kyliltä, että veisivät heti jos ei varattu olisi.
Kapakissa eukot hyökkää kimppuun ja liukenevat heti, ko huomaavat että tämä kaveri ei taidakkaan olla ihan yksin.
Tosin kivaltahan se tuntuu, että muutkin huomaavat miehukaiseni.
Ei siis ole puusta revityn näköinen ja luonnettakin onneksi on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:

ihanaa toi että "mallin hommia tekee silloin tällön". jotenkin sai mut vähän hymyilemään hymähtäen.

no mites se ois pitäny sanoo...tekee kyseisiä töitä satunnaisesti.Kai mää ny sen halusin kertoo, että pääsee ees toisen ulkonäöllä kehuskeleen,ku ei omassa oo kehumista :D

Ei ole komea, enemmän sellainen söötti ja lapsenkasvoinen. No toisaalta monet miesmallitkin on kyllä aika pehmopoikia eikä niinkään perinteisellä tavalla komeita.

Mummot on sanonut että onpas komea pitkä mies :D ja on joku mun kaverikin sanonut. Mun mielestä on ihan komee, varsinkin jos on antanut vähän parran kasvaa(sänki).Ja ihanan tummat silmät...mut en kyllä ulkonäköön ihastunut...

Muutaman kerran kun ollaan oltu liikenteessä, niin on joku nainen tullut vokottelemaan. Mutta ihan rehellisesti sanottuna en tiedä onko mun mieheni komea muiden silmissä. Mun on =)

Muoks: Sitäkin enemmän mulle on kehuttu miehen mahtavaa luonnetta. Siis sekä miehet että naiset. Kovasti on tykätty kaveri vaikka on melko hiljainen ja ujo :heart:

Mäkin toivoisin tietty, että ei olis, mutta oon tuota kuullut kehuttavan.
Ei sekään aina kivaa ole, ainakaan jos sen kuulee vaikka niinkin röyhkeellä tyylillä kun "saisko sitä joskus lainata?" :kieh:

Mun mielestä tuo on ihan mielettömän komea :heart:

Hmm...mun mielestä tuo miun ukko on komia :) komistuu vaan iän myötä (kohta 30) hiukkasen karskin näköinen, muttei liikaa :) ei mikään siloposki vaan löytyy vähän sellasta miten sen nyt selittäs :) ronskiutta :) normi mittanen ja hoikka :) tykkään kamalasti ku hihattomas paidas alkaa pihas pyöriin ku kesä tulee :heart:

Yhteistyössä