G: Onko miehesi komea? Siis muidenkin kuin sinun mielestäsi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulostaapa karmivalta kun moni kertoo että kaveritkin ovat yrittäneet iskeä omaa miestä :o . Tosin mullakin on yks tällainen kokemus ja kaveri on totisesti entinen sellainen.

Siis ihanko olette sitten anteeksi antaneet kavereille ja ovat edelleen kavereitanne? Mä en tuollaiseen "kaveriin" vois luottaa enää yhtään.

Vai olenko mä vaan kalkkis tiukkapipo :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Kuulostaapa karmivalta kun moni kertoo että kaveritkin ovat yrittäneet iskeä omaa miestä :o . Tosin mullakin on yks tällainen kokemus ja kaveri on totisesti entinen sellainen.

Siis ihanko olette sitten anteeksi antaneet kavereille ja ovat edelleen kavereitanne? Mä en tuollaiseen "kaveriin" vois luottaa enää yhtään.

mä oon kans kalkkis tiukkapipo, enkä hyväksyis et kaveri alkaa miestäni iskemään. :whistle: Onneksi ei niin ole koskaan käynytkään.

no et ole kalkkis! Samankaltainen juttu myös täällä, eikä todellakaan ole enää mikään hyvä ystävä. Kyseinen henkilö kuitenkin yrittää olla ystäväni, eikä taida vieläkään tajuta mitä on tehnyt!

Kyllähän tuolla on kovasti ollu vientiä ennen meijän seurustelua ja jopa ois ollu senkin aikana ja varmaan vieläkin. Mitänyt vaan päässy vähän lihomaan, siitä seurustelun alusta |O

Myötätuntoraskaus joka jatkuu vieläkin... |O

No, eipä ole tapana ystävien kesken jutella miestemme komeudesta, joten vaikea sanoa. Jokaisella kun on niin oma makunsa. Joskus sinkkuaikoina kun on humpalla oltu, niin aika erilaisia miehiä on komeina kavereiden kanssa pidetty. Mun oma mies on ihan tavallisen suomalaisen miehen näköinen, hyvä kroppa sillä on kun on kova urheilemaan ja kivat pusuhuulet, enemmän kuitenkin semmoinen miehinen mies, kuin mikään kiiltokuvapoika...

Joo ei! Mä oon ainakin ihan yhtä kalkkis tiukkapipo ja mua ei todella naurattanut yhtään, kun ihminen jota ihan kaverina pidin, kysyi ihan pokkana että saisko tuota lainata :o
Tein hyvin selväks kantani asiaan, enkä todellakaan painanu villasella..

Ulkonäön merkitys muuttuu ajan myötä, toisen muuttumista ei huomaa, eikä itsensä rupsahtamista ole valmis myöntämään.

Minun miehelläni on tukkaa vähemmän ja paulnewman-sinisten silmien ympärille on kertynyt ryppyä. Hän on silti yhtä ihana ja komea kuin kohta 18v sitten, kun eka kertaa tavattiin.

No on se tommonen pitkä ja vaalee, karskin komee =)
Kyllä sillä tuntuis vientiä olevan,jos se niin haluis. Ei onneksi haluu :heart:
On mullakin yks mun kaveri ihan kuumana sen perään. Tällää ittensa aina sen viereen ja yrittää milloin milläkin verukkeella koskea ja aina kyselee et tuleehan mieskin mukaan, jos on tarkoitus nähdä sitä kaveria.. Hyvät naurut on monesti saatu sen käytöksen takia.
sitä mä vaan ihmettelen monesti, kun ennen mua se heilasteli semmoisten blondien mallitypyköitten kanssa ja sit mun kanssa meni naimisiin. Mun, joka en oo sinnepäinkään :o
Mut on kai se luotettava et mut se tahtoi, kun se niin kerta sanoo :heart:

Muru ollut töissä ja joku asiakas menny nauraen kertomaan että mummot tuossa pihalla puhuu siitä termillä "unelmien poikamies" :laugh:

Ei vaan oo poikamies, miun oma villevalojohnnydepp <3

Yhteistyössä