Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Kuulostaapa karmivalta kun moni kertoo että kaveritkin ovat yrittäneet iskeä omaa miestä. Tosin mullakin on yks tällainen kokemus ja kaveri on totisesti entinen sellainen.
Siis ihanko olette sitten anteeksi antaneet kavereille ja ovat edelleen kavereitanne? Mä en tuollaiseen "kaveriin" vois luottaa enää yhtään.
Vai olenko mä vaan kalkkis tiukkapipo :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Kuulostaapa karmivalta kun moni kertoo että kaveritkin ovat yrittäneet iskeä omaa miestä. Tosin mullakin on yks tällainen kokemus ja kaveri on totisesti entinen sellainen.
Siis ihanko olette sitten anteeksi antaneet kavereille ja ovat edelleen kavereitanne? Mä en tuollaiseen "kaveriin" vois luottaa enää yhtään.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Ilmeisesti, ainakin kun sen facebook-sivua selailee. On munankipeetä vosua ympäri maailman lähettelemässä haleja ja pusuja.![]()