Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja enga:No läheltä liippaa dingon nahkatakkinen tyttö ....
Alkuperäinen kirjoittaja enga:No läheltä liippaa dingon nahkatakkinen tyttö ....
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Kotiorja Onks sama biisi minkä myös Yö esittää? Se on myös hyvin miuta kuvaava...samoin Levoton tuhkimo kuvaa minnuu muutama vuosi takaperin.
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja enga:No läheltä liippaa dingon nahkatakkinen tyttö ....
Mulle myös soitettiin kyseistä kappaletta nuorempana ja sanottiin et se on ku musta tehty :/
Alkuperäinen kirjoittaja enga:Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja enga:No läheltä liippaa dingon nahkatakkinen tyttö ....
Mulle myös soitettiin kyseistä kappaletta nuorempana ja sanottiin et se on ku musta tehty :/
No muutama lause siinä täsmää minuun ja entiseen elämään
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja enga:Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja enga:No läheltä liippaa dingon nahkatakkinen tyttö ....
No muutama lause siinä täsmää minuun ja entiseen elämään
No mä en kyl käyttäny huumeita...