G:Öööö...onko parinvaihto ja kimppakiva ihan yleistä nykyään....??????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mä ihmettelin joskus 10 vuotta sitten, kun ihan ykskaks mun vanhempien elämästä katosi yksi tuttavaperhe. Mies oli kuitenkin isän lapsuudenkaveri ja koko ikänsä olivat kavereita olleet, olivat läsnä meidän juhlissa ja me heidän ja muutenkin kyläiltiin puolin ja toisin. Vasta ihan pari vuotta sitten kun jotenkin tämä perhe tuli puheeksi äiti kertoi, että viimeinen illanvietto tämän pariskunnan kanssa oli päättynyt vähän riitaisesti, kun he olivat ehdottaneet parinvaihtoa tai kimppakivaa... Mun vanhemmat eivät asialle lämmenneet ja ilta oli loppunut siihen, eikä sen koommin ole yhteyksiä pidelty. :/ Itselle ei ole kukaan ehdottanut, eikä kukaan kaverikaan ole kertonut moista kokeilleensa.

Meillä oli "vappusekoilu" jossa mukana oli sängyssä toinen nainen, oli aika omituista ja viikon verran oli aika paska olo tästä kokeilusta. Ei taida sopia minulle.
Onneksi fiilis jo parempi kun saatiin miehen kanssa asiasta juteltua.

Alkuperäinen kirjoittaja nimetön nyt:
Meillä oli "vappusekoilu" jossa mukana oli sängyssä toinen nainen, oli aika omituista ja viikon verran oli aika paska olo tästä kokeilusta. Ei taida sopia minulle.

Mä en pystyis elään itteni kanssa jos olisin tuollaista mennyt sekoileen :headwall: Toki, kukin tavallaan, mutta eijeieijei ei!! :o

Alkuperäinen kirjoittaja Ihana:

Mä en pystyis elään itteni kanssa jos olisin tuollaista mennyt sekoileen :headwall: Toki, kukin tavallaan, mutta eijeieijei ei!! :o

samoilla linjoilla jälleen ihanuuden kanssa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Me ollaan niin samiksii :heart: :laugh: :laugh:

juu eix oo ihquuuuuu :heart: :laugh:

Minusta tässä ajassa kai oudointa se, että toisia vaivaavat niin kovasti toisten erilaiset tavat.

Samanlaiset taas ovat ilmeisen suotavia.

Ja kaikkihan me kuitenkin ollaan hieman erilaisia. =)

juu eix oo ihquuuuuu :heart: :laugh:

:laugh: :laugh:

tiiä, onko yleistä, kun ei me ystäväpariskuntien kanssa yleensä tuommosista kahvipöydässä jutella...:D Eikä mua haittaa, vaikka jotkut harrastavatkin, eihän se meille kuulu. Eikä kyllä vaikuttaisi ystävyyteen millään tavoin. Me olemme joskus miehen kanssa asiasta puhuneet; miehen reaktio oli ehdoton ei, enkä kyllä minäkään osaa kuvitella itseäni sellaiseen tilanteeseen. Ei vaan tunnu omalta jutulta. Mutta, ilmeisesti ollaan sitten nykypäivän mittapuun mukaan kovin estoisia tai jotain....;)

Alkuperäinen kirjoittaja En:
tiiä, onko yleistä, kun ei me ystäväpariskuntien kanssa yleensä tuommosista kahvipöydässä jutella...:D Eikä mua haittaa, vaikka jotkut harrastavatkin, eihän se meille kuulu. Eikä kyllä vaikuttaisi ystävyyteen millään tavoin. Me olemme joskus miehen kanssa asiasta puhuneet; miehen reaktio oli ehdoton ei, enkä kyllä minäkään osaa kuvitella itseäni sellaiseen tilanteeseen. Ei vaan tunnu omalta jutulta. Mutta, ilmeisesti ollaan sitten nykypäivän mittapuun mukaan kovin estoisia tai jotain....;)

Vasta tästä aiheesta oli telkkarissakin juttu, joku guru sanoi että ohimenevä ilmiö.

Muutaman kerran on harrastettu, mut ei tosiaan huudella sitä kylillä. Toiset on avarakatseisempia kuin toiset ja joku voi vaikka laittaa välit poikki jos kuulis mitä "pervertikkoja" me ollaan. Sen takia noissa jutuissa pitää olla ehdoton luottamus ja koskaan me ei mennä aloitetta tekemään vaikka ystäväpariskunnalle, netistä etsitään seuraa jos etsitään. Täälläkin voi olla joku meidän "tiukkapipo"-ystävä, joka ei koskaan vois kuvitella mitä meidän makkarissa tapahtuu, kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää :) Että moi moi vaan =)

Joskus 10-v sitten leikiteltiin ajatuksella useasti leikkimiellellä tuttava pariskunnan kanssa. Kerran sitten päädyttiin saunaan nelistään ja oli pientä lämmittelyä.....ehdotuksia ehdoteltiin, mutta samaan sänkyyn ei päädytty. Tuon kerran jälkeen kun asiasta keskusteltiin niin kaikki laitettiin humalan piikkiin ja kaikki sanoi ettei ollut tosissaan......enää ei sitten tapailla oikeastaan ollenkaan.....eli kyllä siinä pelataan aika kovilla panoksilla.
Ystävyys voi mennä ja mikä pahinta luottamus omaan kumppaniin.

olen kuullut vaikka ja mitä vasta yks kaveri kertoi kuinka mies oli ollut huorissa ja tää kaveri vierestä katsonut toimitusta kun mies useamman naisen kanssa..
useat mies kaverit myös myöntäneet käyvänsä sään.huorissa jne vaik perh.
vaihdot jne kans yleisiä

Kyllä pitää olla elämän pullamössöä, että piristyksekseen ryhtyy värkkiään joukossa jakamaan. Tähän viitaten taidan olla tyytyväinen oman elämän haasteista kun ei tarvitse näille hommille ajatustakaan antaa..

Yhteistyössä