N
no
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no ei tasan todellakaan:Ei me eikä ystävät. Kiertäisin kaukaa sellaista harrastavan perheen!
mistäs sää tiedät, mitä sun ystävät harrastavat; et vissiin oo niitä koko aikaa vahtimassa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no ei tasan todellakaan:Ei me eikä ystävät. Kiertäisin kaukaa sellaista harrastavan perheen!
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mä pyörin sitten ilmeisen oudoissa piireissä, mutta meillä ei oo tapana juoruta kavereiden seksiasioita eteenpäin...
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No meillä on ollut nainen meidän kanssa sängyssä ja musta se enemmän kun ok :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja nimetön nyt:Meillä oli "vappusekoilu" jossa mukana oli sängyssä toinen nainen, oli aika omituista ja viikon verran oli aika paska olo tästä kokeilusta. Ei taida sopia minulle.
Onneksi fiilis jo parempi kun saatiin miehen kanssa asiasta juteltua.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihana:Alkuperäinen kirjoittaja nimetön nyt:Meillä oli "vappusekoilu" jossa mukana oli sängyssä toinen nainen, oli aika omituista ja viikon verran oli aika paska olo tästä kokeilusta. Ei taida sopia minulle.
Mä en pystyis elään itteni kanssa jos olisin tuollaista mennyt sekoileen :headwall: Toki, kukin tavallaan, mutta eijeieijei ei!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Ihana:Alkuperäinen kirjoittaja nimetön nyt:Meillä oli "vappusekoilu" jossa mukana oli sängyssä toinen nainen, oli aika omituista ja viikon verran oli aika paska olo tästä kokeilusta. Ei taida sopia minulle.
Mä en pystyis elään itteni kanssa jos olisin tuollaista mennyt sekoileen :headwall: Toki, kukin tavallaan, mutta eijeieijei ei!!![]()
samoilla linjoilla jälleen ihanuuden kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ihana:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Ihana:Alkuperäinen kirjoittaja nimetön nyt:Meillä oli "vappusekoilu" jossa mukana oli sängyssä toinen nainen, oli aika omituista ja viikon verran oli aika paska olo tästä kokeilusta. Ei taida sopia minulle.
Me ollaan niin samiksii :heart:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Ihana:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Ihana:Alkuperäinen kirjoittaja nimetön nyt:Meillä oli "vappusekoilu" jossa mukana oli sängyssä toinen nainen, oli aika omituista ja viikon verran oli aika paska olo tästä kokeilusta. Ei taida sopia minulle.
Me ollaan niin samiksii :heart:![]()
![]()
juu eix oo ihquuuuuu :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja En:tiiä, onko yleistä, kun ei me ystäväpariskuntien kanssa yleensä tuommosista kahvipöydässä jutella...Eikä mua haittaa, vaikka jotkut harrastavatkin, eihän se meille kuulu. Eikä kyllä vaikuttaisi ystävyyteen millään tavoin. Me olemme joskus miehen kanssa asiasta puhuneet; miehen reaktio oli ehdoton ei, enkä kyllä minäkään osaa kuvitella itseäni sellaiseen tilanteeseen. Ei vaan tunnu omalta jutulta. Mutta, ilmeisesti ollaan sitten nykypäivän mittapuun mukaan kovin estoisia tai jotain....
![]()