G: Päivän vaatetus?

Mulla vielä yöhousut joissa sammakon kuvia.. sitten paitana toppi. Ajattelin laittaa ihan rähjävaatteet kun lähden pihahommiin. Kaupungille lasten kanssa iltapäivällä, sit laitan farkut, jonkun paidan ja mitkähän lie popot, en ole vielä sitä päättänyt.

musta hihaton toppi, jonka päällä vihreä pallokuvioinen huppari. jalassa kulahtaneet harmaat pitkikset, vaihdan farkkuihin kun lähden kohta vauvan kanssa neuvolaan.
niin ja harmaat sukat myös.

Mie oon miettinyt legginssien hankkimista, mutten tiiä kuitenkaan tulisko niitä käytettyä. Tai minkä kanssa niitä pidetään :ashamed: No,oon muutenkin ihan out.

Tänä aamuna on tylsästi musta t-paita, harmaat velourhousut ja harmaat villasukat. Lisäksi tietty alusvaatteet =)

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Mie oon miettinyt legginssien hankkimista, mutten tiiä kuitenkaan tulisko niitä käytettyä. Tai minkä kanssa niitä pidetään :ashamed: No,oon muutenkin ihan out.

Tänä aamuna on tylsästi musta t-paita, harmaat velourhousut ja harmaat villasukat. Lisäksi tietty alusvaatteet =)

Mä olen aina hankkinut leggarit kun olen ollut raskaana, ne on parhaat äitiyshousut. Tällä kertaa ne jäi kyllä pidemmäksi aikaa kun niitä voi käyttää minkä kanssa vaan ja ovat niin rennot, eivätkä kiristä ja viristä mistään....ei oikein farkut kelpaa mulle enään kun noi on niin kivat jalassa.

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:

Mä olen aina hankkinut leggarit kun olen ollut raskaana, ne on parhaat äitiyshousut. Tällä kertaa ne jäi kyllä pidemmäksi aikaa kun niitä voi käyttää minkä kanssa vaan ja ovat niin rennot, eivätkä kiristä ja viristä mistään....ei oikein farkut kelpaa mulle enään kun noi on niin kivat jalassa.

Sanos muuta.

Yhteistyössä