G:Paljon menee rahaa viikossa kauppaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulikellukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on 2+3 perheessä. Esikoinen eskarissa, ja siellä syö lounaan, nuoremmat ja minä päivät kotona. isäntä syö toisinaan kotona päivällä,toisinaan käy työpaikalla syömässä. Ja meillä vain lapset syö kaksi lämmintä ateriaa,tosin lämmitän usein lapsille edellisen päivän ruokaa tai puuroja teen aamupäiväruoaksi.

Kauppaan menee 100-130e/viikko, ja nuorin on vaipoissa.

Riippuu siitä, sisältääkö ostokset vaippoja ja pesuaineita. Silloin summa on reilun satasen, mutta mikäli ostoskassi sisältää pelkkää ruokaa, summa pyörii 60 ja 100 euron välillä. Meillä asustaa 2+2 (+1 lemmikki)

meillä menee noin 150e/vko..nuorin vaipoissa vanhempi käyttää nukkuessa eli 2/vrk!
lisäksi nuorempi juo vielä tuttelia ja syö purkkiruokia..nyt kohta saa jättää tuttelit ostamatta ja purkkiruuatkin vähenee huomattavasti kun syö jo samaa kuin muut..enää lähinnä hätävarana ja reissuissa!

niin ja meillä siis 2aik+2 lasta pääsääntöisesti..
lapset hoidossa noin 3pv viikossa, mies käy syömässä myös lounaan kotona!

Meillä elellään nyt pihisti ja kauppaan menee viikossa noin satanen. Meitä on 2+4, mies ei syö kotona kuin viikonloppuisin, kaksi koululaista syö lounasta koulussa ja lihatuotteita saadaan ilmaseks miehen kaverilta (töissä lihafirmassa siis..) vaippoja menee jonkun verran, kahdella yövaippa mut osaks kestoillaankin. Just oon huomannu et esim muroihin menee ihan hirveesti rahaa!

meillä seurataan kulutusta ja kuukaudessa rahaa menee n. 500-600?. sisältäen sähköt, ruoat, pesuaineet ja lapsen vaatteet jne.. Tyttö kestoilee ja syö itse tehtyjä soseita. Kaksi aikuista. pyrin tekemään mahdollisimman paljon itse alusta lähtien, eli emme käytä ollenkaan eineksiä tai puolivalmisteita. Mies syö töissä joskus ruokalassa ja joskus vie ruoan mukanaan.

Yhteistyössä