V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:No jos veljen häät ois, laittaisin varmaan 80 euroa tai 100 euroa.
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Laitoinkin, mitä minä laittaisin. Kukin tietysti rahavarojensa mukaan, ei meilläkään todella ole liikoja, mutta mun mielestä lähisukulaiselle voisi laittaa enemmän. Meitä on sitäpaitsi 4 ja melkeinpä tarjoilut on jo tuon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Laitoinkin, mitä minä laittaisin. Kukin tietysti rahavarojensa mukaan, ei meilläkään todella ole liikoja, mutta mun mielestä lähisukulaiselle voisi laittaa enemmän. Meitä on sitäpaitsi 4 ja melkeinpä tarjoilut on jo tuon.
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:kyllä se kannattaa ite miettiä mitä laittaa.Se niin riippuu ihmisestä,onko kaveri,sukulainen,puoli tuttu jne..
Me saatiin sukulaisilta aika "isoja " summia ja sitten puol tutuilta pieniä määriä,mutta se ei haitannut mitään.
Ei Hääpari kato mitä kukakin antaa.Pääasia että pääsee paikalle se on tärkein.
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:kyllä se kannattaa ite miettiä mitä laittaa.Se niin riippuu ihmisestä,onko kaveri,sukulainen,puoli tuttu jne..
Me saatiin sukulaisilta aika "isoja " summia ja sitten puol tutuilta pieniä määriä,mutta se ei haitannut mitään.
Ei Hääpari kato mitä kukakin antaa.Pääasia että pääsee paikalle se on tärkein.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:lähtevät häämatkalle Thaimaaseen marraskuussa.Luulen että 50 e on ihan ok summa,koska ei kylvetä rahassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Kyllä minäkin veljelle sen 100e antasin. Vieraammalle sitten vähemmän, esim 50e
Alkuperäinen kirjoittaja luppa:satasen laittaisin ehdottomasti, miettisin jopa suurempaa summaa, jos olisi oma sisarus kyseessä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:lähtevät häämatkalle Thaimaaseen marraskuussa.Luulen että 50 e on ihan ok summa,koska ei kylvetä rahassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja luppa:ap ei selittänyt tulojaan, kysyi mikä on kenenkin mielelestä sopiva summa ja minusta se on satanen tai enemmän.