G: Paljonko sinulla on kosmetiikkatuotteita???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chocolatte

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 239
0
36
Minä olen vasta nyt alkanut käyttää ihoa hoitavia tuotteita ja etsin itselleni sopivia tuotteita. Mutta mitäs kaikkea sitä tarvitsee? Yövoide, päivävoide? Kuorivia en saa käyttää, kun couperosa. Silmänympärysvoide on, käsirasva on, perusrasva on. Dödö on tietty kans.

Mullon vasta näin vähän, tiedän, että useimmilla naisilla ihan kunnolla hyllyt pursuaa. Silti mies kehtaa irviä, että kuinka monta purkkia yksi nainen tarvitsee? :kieh: :D No enpäs sentäs meikkaa edelleenkään. Silmämeikkiä kyllä harkitsen..Ihan kevyttä vain.

Niin ja mikä ois sellanen sopiva hentonen tuoksu? Minäkin haluaisin haista hyvälle, mutta en saada jotain hengenahdistusta sen takia.. Ollaan täällä kaikki tukehtua silloinki ku mies laittaa parranajon jälkeen sellasta balsamia joka hajustettu ihan hirveesti...

Paljon! Hyllyt tosiaan notkuu ja kaapit pursuaa purkeista :D Kokeiles jotain vartalosuihkeita, jos haluat miedon tuoksun esim. Avonilla on ihania vartalosuihkeita ja eivät ole voimakkaita.

Onkos tämä tippunu? Olisko nyt lisää vastauksia?

Yhdellä kaverilla muutes oli jotain myskin tuoksusta saippuaa tai jotain joskus pari v sitten.. Minkähän nimistä se oli ja mistähän niitä sais? Hinta?

Voiteita ym ei ole monia, mutta meikkejä sitten senkin edestä.
Sorrun usein ostamaan luomivärejä ja huulikiiltoja varsinkin.
Pitäisi useammin päivittää meikkipussin sisältö, eihän ne kauaa säily avattuna.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Minulla on vain tarpeellisimmat. Ripsivärejä jouduin ostamaan muutaman varastoon, kun suosikkini valmistus lopetettiin.

"vain tarpeellisimmat" on vissiin aika venyvä käsite? ;) :laugh: Minä olen sanonut niin, kun olen omistanut pelkästään dödön ja kosteusrasvan. Ystäväni sanoi kerran niin ja sillä oli pitkästi toistakymmentä putelia! :laugh:

Mulla on kaikkea ja kamalan paljon. Kaikki kylppärin kaapit ja lipasto täynnä kosmetiikkaa :D
Erilaisia voiteita taitaa olla 6 tai 7, siihen vartalovoiteita vissiin kymmentä sorttia, meikkivoiteitakin on kuusi... :whistle:
En mie kehtaa kaikkea tähän etes luetella :snotty:

Mulla on naaman puhdistusgeeli ja muutama naamavoide, deodorantti, hajuvesiä, meikkejä... Meikit ei oo mitään MERKKIä, vaan tyyliin 1?/kpl :D
Talventullen tarvii alkaa rasvaileen myös kroppaa!

Yövoide, päivävoide, miljoona eri dödöä, neljää eri vartalovoidetta, puhdistusgeeli, kasvovoide... ja sitten kaikki hiustenhoitotuotteet mitä löytyy. Ja käytänkö kaikkia? No en :ashamed: niin ja meikit vielä päälle. Onhan noita :D

Miten se meikkivoide vaikuttaa? Voiko sen kanssa samaan aikaan käyttää päivävoidetta tai muita voitetia? Siis voiko niitä laittaa päällekkäin? Miten ne sitte reagoi kun ovat yhdessä?

Alkuperäinen kirjoittaja Kysyvä (meikkivoiteesta):
Miten se meikkivoide vaikuttaa? Voiko sen kanssa samaan aikaan käyttää päivävoidetta tai muita voitetia? Siis voiko niitä laittaa päällekkäin? Miten ne sitte reagoi kun ovat yhdessä?

Muuttuvat vihreäksi tai siniseksi ja alkavat kuplia ja vaahdota :o

Ei kun oikeesti. Päivävoide (=kosteusvoide) ensin naamalle, sitten meikkivoide. Ja passais odotella parikymmentä minuuttia sen kosteusvoiteen laittamisen jälkeen, ennekuin lisäilee meikkivoidetta.

Siis käsitinkö nyt oikein että meikkivoide värjää ihoa? Tasoittaa virheitä? Tarviiko sitte jotain hemmetin peitepuikkoja ja puutereita.. eieieiei, hyi, haluan mahdollisimman vähän tököttejä naamaani enkä tukkai ihohuokosia...

Mulla on vähän liikaakin noita purkkeja tuolla kaapissa. Löytyy tuotteita joka lähtöön, kaappi oikein notkuu! On päivävoiteita, yövoiteita, puhdistusaineita, kasvovesiä, naamioita jne jne....MEikkejä löytyy myös iso laukku!

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Minulla on vain tarpeellisimmat. Ripsivärejä jouduin ostamaan muutaman varastoon, kun suosikkini valmistus lopetettiin.

"vain tarpeellisimmat" on vissiin aika venyvä käsite? ;) :laugh: Minä olen sanonut niin, kun olen omistanut pelkästään dödön ja kosteusrasvan. Ystäväni sanoi kerran niin ja sillä oli pitkästi toistakymmentä putelia! :laugh:

No luetellaanpas sitten, niin tulee selvennettyä mitä itse tarkoitan tarpeellisilla :D

Kasvovoide ja huulirasva. Meikinpoistoon tarkoitettu puhdistusmaito, ja perusvoide samaan käyttöön. Käsivoide. Deodorantti. Ripsiväri (joita on siis monta samanlaista odottamassa), neljä luomivärisettiä. Kaksi huultenrajauskynää, poskipuna, meikkipuuteri, irtopuuteri, meikkivoide, peiteväri tummille silmänalusille ja peiteväri punoitukselle, valokynä, neljä silmänrajauskynää, yksi nestemäinen rajausjuttu. Sitten on hiustenhoitoon shampoot, lakat ja vaahdot. Hoitoainetta en käytä. Kynsilakkoja on viisi. Siinä taisi olla kaikki.

Eli käytännössä tarkoitin, että en oikeastaan tee huti- enkä heräteostoksia, vaan käytän kaikki mitä olen ostanutkin.

No luetellaanpas sitten, niin tulee selvennettyä mitä itse tarkoitan tarpeellisilla :D

Kasvovoide ja huulirasva. Meikinpoistoon tarkoitettu puhdistusmaito, ja perusvoide samaan käyttöön. Käsivoide. Deodorantti. Ripsiväri (joita on siis monta samanlaista odottamassa), neljä luomivärisettiä. Kaksi huultenrajauskynää, poskipuna, meikkipuuteri, irtopuuteri, meikkivoide, peiteväri tummille silmänalusille ja peiteväri punoitukselle, valokynä, neljä silmänrajauskynää, yksi nestemäinen rajausjuttu. Sitten on hiustenhoitoon shampoot, lakat ja vaahdot. Hoitoainetta en käytä. Kynsilakkoja on viisi. Siinä taisi olla kaikki.

Eli käytännössä tarkoitin, että en oikeastaan tee huti- enkä heräteostoksia, vaan käytän kaikki mitä olen ostanutkin.

:D Kertoisitko lisää noista tummennetuista? Mitä merkkiä ja miksi tykkäät just niistä? Tarviiko tosiaan nuo kaikki laittaa naamaan että näyttää ihmiseltä?
:o Eniten mietityttää tuo meikkipuuteri ja meikkivoide. Siis mitä ne vaikuttaa ?
Mulla on puuterista sellanen hassu kuva että sen näkee heti ku sitä on ja että se varisee joka askeleella :laugh: yläasteella tuli muutama pakkelinaama vastaan.. :whistle:

Minulla: Kasvojen puhdistusaine, kasvovesi, kasvojen kuorinta, yövoide, päivävoide, silmänympärysvoide, suihkusaippua, shampoo, hoitoaine, vartaloemulsio, vartalon kuorinta, muutama hajuvesi, muutama vartalosuihke, muutama dödö, huulirasva, muotovaahto, hiuskiinne. Meikit, kolmea meikkivoidetta, jauhepuuteri, kivipuuteri, paljon kajaleja, kulmakyniä, huultenrajauskyniä, huulipunia, poskipunia, luomivärejä, ripsivärejä, valokyniä, finnien kuivatus aineita.. Ja PALJON muuta, mut tossa sellaset mitä päivittäin käytän. Aika paljon purnukoita nainen tarvitsee.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:

:D Kertoisitko lisää noista tummennetuista? Mitä merkkiä ja miksi tykkäät just niistä? Tarviiko tosiaan nuo kaikki laittaa naamaan että näyttää ihmiseltä?
:o Eniten mietityttää tuo meikkipuuteri ja meikkivoide. Siis mitä ne vaikuttaa ?
Mulla on puuterista sellanen hassu kuva että sen näkee heti ku sitä on ja että se varisee joka askeleella :laugh: yläasteella tuli muutama pakkelinaama vastaan.. :whistle:

Puhdistusmaito on ihanan hellävaraista meikinpoistoon, mulla kun on herkkä iho. Se ei kuivata niin kuin saippuat ja sellaiset. Merkki on Loreal.

Ripsivärinä
mulla on iki-ihana Maybellinen Full and Soft, sen valmistus on jo lopetettu. Ostin sitä neljä varastoon, mutta sitten tulee ongelmia kun ne loppuu, kun pitää ostaa jotain muuta. Se on ollut tosi hyvä, ei varise, näyttää luonnolliselta ja ihanan syvänmusta väri.

Meikkipuuteria
käytän vain meikin korjailuun, tai kesällä, jos en viitsi muuta meikkiä laittaa. Ne on hankalia tuotteita, tosi monet merkit on väärän värisiä tai paksuja mömmöjä. Tää mulla on Clinique-merkkinen.

Meikkivoide on Lumenen Matt Touch, olen kokeillut kaikenmaailman kalliitakin merkkejä, mutta tuo Lumene on kyllä tosi hyvä. Ainut, että se ei kestä koko päivää iholla, mutta sitä on toisaalta aika helppo korjata päivän mittaan, kunhan ei laita aamulla puuteria. Tässä on se paras puoli, että tämän kanssa ei voi epäonnistua.

Valokynä on tosi kätevä meikin korjailussa, ja sellaisina aamuina kun on nukuttu huonosti. Se on myös nro 1 kun peittää ryppyjä. Merkki on Loreal.

Silmienrajauskyniä löytyy Lumenelta, Maybellinelta ja hitsit, sen nestemäisen merkkiä en muista. Värin pitää olla oikea, jos on vähänkin punertavaa, niin näyttää siltä kuin olisi silmätulehdus.

Meikkivoidetta kun ostaa, niin kannattaa AINA pyytää kotiin kokeiltavaksi pieni näyte. Muuten on ihan mahdotonta saada oikea väri. Pitää olla just oikea sävy, muuten tulee tosi ruma lopputulos.

Minusta ei saa pakkelinaamaa millään, moni ei varmaan edes huomaa että olen meikattu (paitsi jos tietää miten läikikäs iho, tummat silmänaluset ja pienet silmät mulla on ilman meikkiä). Valitsen värit tosi tarkkaan, ja laitan kaikkea vain vähän.

Tärkeää on, että ei koskaan käytä kivipuuteria, siis sitä perusjuttua, vaan aina IRTOpuuteria. Se on niin ohutta ja levittyy niin tasaisesti, että ei oikeastaan voi ihosta huomata, onko sitä meikattu vai ei. Tuo sun hassu kuva puuterista johtuu varmaan just siitä, että ennen käytettiin tosi paljon noita kivipuutereita. Ne on kamalia paksuja jöötejä, ihan kuin hiekkaa naamassa, ja sen kun sekottaa meikkivoiteeseen niin sitten saa savea. :o

Ainiin, kasvojen kuorintaan käytän perusvoidetta ja sokeria. :D Halpaa, tehokasta ja hellävaraista.

Hajuvesiä en käytä ollenkaan, enkä huulipunaa. Mulla on luonnostaan niin tummat huulet, että huulipuna olis ihan hassua. Joskus sävytän huulia huultenrajauskynällä, ja päälle sitten huulirasvaa. Tällä konstilla väri pysyy paremmin kuin paraskaan huulipuna.

Mulla on kolme päivävoidetta (yksi vähemmän rasvainen, yksi rasvaisempi ja yksi, jossa on väriä niille päiville, kun en jaksa meikata tai halua laittaa meikkivoidetta), yksi silmänympärysvoide, silmänympärysgeeli (huonosti nukuttujen öiden takia... pienentää silmäpusseja ja laskee turvotusta), pari kokovartalovoidetta (rasvaisempi, kevyempi, hajuton ..jos laittaa hajuvettä ei tahdo tuoksua joka tuotteen osalta), jalkavoide, jalkakylpysuolaa sekä jalkojen kuorinta-aine, käsivoide, dödöjä neljää erilaista (joka päivä ei sovi sama...), shampoo + hiustenhoitoaine + pari erilaista suihkugeeliä, kasvojenpuhdistusaine, kasvovesi, kynsilakkoja, kynsilakan poistoaine, hiusvoide, kasvojen kuorintaaineita on kaksi, kasvonaamioita varmaan kolme, silmänaamio, kokovartalonkuorinta-aine, meikkejä: aurinkopuuteri (kaksi eri tummuusastetta), kivipuuteri, meikkivoide, kajaali, kulmakynä, silmämeikin pohjustusvoide, luomivärejä (monia eri värejä... varmaan kymmenisen sävyä), ripsiväri, eri sävyjä huulten rajauskyniä sekä pari eri huulikiiltoväriä, pari eri sävyä kestohuulipunaa sekä muutama tavallinen huulipuna..

Tuossa varmaan suurin osa. ..jotain varmasti puuttuu. :)

Ja tuosta tuoksusta vielä, kun Chocolaadi kysyit, niin eihän sen ole pakko olla hajuvettä. Minä käytin joskus Nanoelin deodoranttia, ja se tuoksuu aivan ihanalle! Tosi mieto ja silti niin hyvä että tekee mieli vain haistella sitä. Mutta tuoksuthan käyttäytyy aika eri tavalla eri ihmisten iholla, että luultavasti joudut vaan mennä kokeilemaan.

Yhteistyössä