G. Palstalaisia joita ihailet ja kunnioitat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä arvostan ihmisiä, jotka pystyvät perustelemaan mielipiteensä ja keskustelemaan ilman toisten jatkuvaa mollaamista. Arvostan myös heitä, jotka seisovat periaatteidensa takana, vaikken olisikaan samaa mieltä. Tuuliviirimäisyys ei ole hyväksi. Tietty, omia periaatteita täytyy itse kunkin toisinaan tarkistella, että ovatko ne vielä kelpoisia.

Kärsin jonkinasteisesta prosopagnosiasta, joka palstalla ilmenee varmaan siten, etten muista nikkejä.

ja ihan tosielämässäkin voin vastata, ett adoraa. (vaikket olis mua mainnutkaan ;) )
Lisäksi mm. aurinkokunta, BKM, hyytis, hekla ja savanna on sellaisia ketä ihailen, muitakin on, mutta nämä tuli ensimmäisenä mieleen :)

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja adora:
Ainakin Jadalia.

:o :o

:) :heart: Näin kun tunnen Jadalin muutenkin niin voin vannoa että hän on todella hyvä sydäminen ja lojaali ihminen. Palstalaisena on oma itsensä ja käyttäytyy täällä aina asiallisesti. Uskaltaa puhua aroistakin asioista, vaikka tietääkin että joskus sataa niskaan siitä hyvästä ;) Ajattelee ihmisistä hyvää ja uskoo hyvyyteen tässä elämässä. Että sellaista.

Mä en osaa yhdistää kirjoituksia nikkeihin, sillä aika vähän seuraan että kuka kirjoitti ja mitä.

BKM tietty on ihana, mutta muista mä en osaa oikein mitään sanoa kun en tosiaan muista että kuka oli ketäkin :D

Yhteistyössä