Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27866154:petturi. mulle se olis kuulunut. :stick:
anteeks... mitäs oot niin ärsyttämätön. Et oo vielä onnistunut minua ärsyttämään. Tsemppaa mies!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27866154:petturi. mulle se olis kuulunut. :stick:
Miks mä en oo täällä vaikka ilmottauduin ärsyttäväksi ???
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27866214:Sä ilmoittauduit vain siihen ekaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27867758:Vieläkö otetaan yks kierros?
Jos laitat uuden kiekan pystyyn niin laita minut listalle. Mielenkiinnosta haluan nähdä aiheuttaako nimimerkki ja kommentit millaisia tuntemuksia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27867883:Mukana seuraalle kierrokselle ois nuusa ja muut halukkaat voi ilmoittautua tätä viestiä lainaten, viestiin oma nikki
15 mulkeroa siis mahtuu mukaan =
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27867883:Mukana seuraalle kierrokselle ois nuusa ja muut halukkaat voi ilmoittautua tätä viestiä lainaten, viestiin oma nikki
15 mulkeroa siis mahtuu mukaan =
Tuosta listasta puuttuu edelleen rollolainen, tytsi ja ninatt, jotka kaikki voisivat olla oikein ääniharavia...
Tuosta listasta puuttuu edelleen rollolainen, tytsi ja ninatt, jotka kaikki voisivat olla oikein ääniharavia...
15 mulkeroa siis mahtuu mukaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27868117:Mukana seuraavaan koitokseen:
nuusa
Äkäinen Herra Majuri
Lunatic
AikaKaukanaTäydellisestä
15 mulkeroa siis mahtuu mukaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27866959:Pronssia.
Ja mikä tärkeintä, olen ärsyttävämpi kuin päätön. :saint: