G: Paras grillikioski?

No tämähän se on. Eikö ole Rätti Väsynyt koskaan käynyt?

lihapiirakkalankilla.jpg

Myyrmäessä ostarin kulmilla oli joskus semmoinen mistä sai tavallaan lihapiirakoita, joissa oli lisäksi jotain häränlihaa sisällä, ja siihen sai semmoisen tosi tulisen chilikastikkeen. Niitä on joskus ikävä.
Muuten en paljon käy grillikioskeilla.
Äiteen grilli Seinäjoella on kanssa nostalginen.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28331880:
Myyrmäessä ostarin kulmilla oli joskus semmoinen mistä sai tavallaan lihapiirakoita, joissa oli lisäksi jotain häränlihaa sisällä, ja siihen sai semmoisen tosi tulisen chilikastikkeen. Niitä on joskus ikävä.
Muuten en paljon käy grillikioskeilla.
Äiteen grilli Seinäjoella on kanssa nostalginen.

Liesigrilliä?? On edelleen ja paras :)

[QUOTE="Vieras";28331927]Liesigrilliä?? On edelleen ja paras :)[/QUOTE]

No mä en edes muista sen nimeä. :D Isän kanssa vaan aina joskus otettiin sieltä semmoiset killeri-tuliset systeemit. :D Se oli joskus 90-luvun alkupuolella varmaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28331946:
No mä en edes muista sen nimeä. :D Isän kanssa vaan aina joskus otettiin sieltä semmoiset killeri-tuliset systeemit. :D Se oli joskus 90-luvun alkupuolella varmaan.

Varmasti sama, junaradan alla. Kannattaa käydä jos liikut lähellä, jopa hieman parantunut. Itse en asu myöskään enää lähellä, mutta ukon kanssa ajelemme vartavastan välillä hakemaan ja fiilistelemään..nam..

• Tykkää
Reactions: Rähinä-Reetta
itse ainakin lähinnä ranskalaisia/makkaraperunoita/lihapullaperunoita ostaneena en kyllä erota sen suolan, sipulin ja muiden mausteiden alta mitään makueroja eri grillien välillä, että kai lähinnä annosten koko sitten vaikuttaa..? eri asia tietenkin saattaa olla hampurilaisten ja muiden välillä mutta niistä en ole oikein pitänyt missään.

[QUOTE="Vieras";28331973]Varmasti sama, junaradan alla. Kannattaa käydä jos liikut lähellä, jopa hieman parantunut. Itse en asu myöskään enää lähellä, mutta ukon kanssa ajelemme vartavastan välillä hakemaan ja fiilistelemään..nam..[/QUOTE]

Ei ole enää oikein ajelumatkan päässä. Harmi. Muutoin grillit on mulle suht yhdentekeviä, mutta se oli kyllä paras. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä;28331975:
Minen alkuunkaan ymmärrä tätä ainaista Mantan hehkutusta! Onhan ne annokset suht isoja mutta maultaan aika mitään sanomattomia, ja en tykkää yhtään kiinankaalista...
kuka rilliltä yleensä ostaa rehuja? ite jätän rehut pois jo tilaus vaiheessa. ja otan lihaa triplana.

Yhteistyössä