Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja mä:2500 euroa ja 9 hlöä
wau, teille nostan hattua!!! miten selviätte?
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Bruttopalkka 4000e + lapsilisä + elarit 400 euroa - kahden hengen perhe, minä ja lapsi
Aika kovatuloinen on eksäkin jos 400 e kuussa maksaa yhdestä lapsesta elareita ja sun palkkakin on tolkuttoman iso!
Alkuperäinen kirjoittaja Charlize:800e/kk, meitä on kolme.
Tuohon sisältyy toimeentulotuki, lapsilisät ja elatusmaksut. Asumistuki menee suoraan vuokranantajalle.
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Meillä 2 aikuista ja 1 lapsi ja yhteensä asumistuen, toimeentulotuen ym. kanssa n.1600e
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Meillä 2 aikuista ja 1 lapsi ja yhteensä asumistuen, toimeentulotuen ym. kanssa n.1600e
Kyllä taas kävi mielessä että miksi tässä töitä tehdään
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Meillä 2 aikuista ja 1 lapsi ja yhteensä asumistuen, toimeentulotuen ym. kanssa n.1600e