A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis karvat ovat YÖK...tottakai ne ajellaan!Alkuperäinen kirjoittaja Onko maailma muuttunut?:Katselin liviltä brittiläistä Seksistä asiaa -dokkaria ja olin ihan järkyttynyt, kun nykynuorten mielestä naisilla pitäisi olla posliini. Siis hä? Ajelevatko nykyään kaikki teinit ja nuoret naiset alapäänsä täysin posliiniksi?
Onneksi sain olla teini 80-luvulla, jolloin ei tuollaisia paineita ollut, eikä ole edelleen. Itse tykkään, että pieni karvakolmio on edessä näkyvissä, muuten näyttää ihan lapselta.
Kiinnostaa tietää, mikä on totuus suomalaisten naisten keskuudessa. Kerropa siis ikäsi ja kumpaan ryhmään kuulut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:34v ja karvoja on.. en ymmärrä tätä uutta juttua... musta aikuisella naisella kuuluu olla karvoja...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:34v ja karvoja on.. en ymmärrä tätä uutta juttua... musta aikuisella naisella kuuluu olla karvoja...
Peesailen!
Niin, se on tietenkin makukysymys naisellekin, mitä haluaa aamupalaksi.
Vaihtoehto 1.
![]()
Vaihtoehto 2.
![]()
Samantapaiset ajatukset tunkevat mieleen, kun vertailee piirakoita.
Miettikääs vähä? eiks ne ole ihan pedofiilejä?? Näin ainakin mun mies sanoi, että taitavat olla jos haluavat panna posliinia. Joten ihan karvallinen olen. Ja lähestyn keski-ikää.