G: Raskautta 38-39 vuotiaana yrittäneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miten nopeasti olette tulleet tuon ikäisinä raskaaksi vai onko käynyt niin ettei ole lainkaan onnistunut? Jos lapsia jo ennestään niin kuinka nopeasti nuo aiemmat raskaudet ovat alkaneet ja minkä ikäisiä olette silloin olleet?

Ollaan jätetty ehkäisy pois ja raskaaksi tulin 3kk kuluessa. Ei ollut täsmäyritystä vaan lapsi sai tulla jos oli tullakseen eli ei laskeskeltu tai ajoitettu yrityksiä.

Ei onnistunut ollenkaan, mitään vikaa kummastakaan osapuolesta ei löydetty. Lapsia on jo ennestään, raskaudet alkaneet jokseenkin heti yrittämisen aloittamisen jälkeen, kuopuksen syntyessä olin 25.

Minä olen tullut tuossa iässä tosi hyvin raskaaksi, yleensä 2-3. yrityskierrosta mutta raskaudet ovat menneet kaikki kesken raskausviikoilla 6-12. Kolme keskenmenoa siis vuoden sisällä... Nyt jälleen kolmannesta yrityskierrosta luultavasti raskaana, saa nähdä miten käy tällä kertaa. Mitään selitystä keskenmenoille ei tutkimuksissa ole löytynyt.

Sain kolmannen lapseni 36-vuotiaana, vuosi sen jälkeen mietittiin että pikkusisko/veli olisi ihan kiva kun vanhempiin sisaruksiin oli niin suuri ikäero (9 ja 10 v.).
Aiemmat raskaudet alkoi nopeasti ja ilman ongelmia, mutta tuota kuopusta totisesti tehtiin. Kaksi keskenmenoa tuli ennen kuin onnistuttiin. Olin 39 kun kuopus syntyi.

39-vuotiaana tulin heti raskaaksi, kun alettiin yrittää. Mutta se oli tuulimuna ja ajattelin silloin, että enpä viitsi enää yrittääkään. Tulin kuitenkin ehkäisystä huolimatta raskaaksi 41-vuotiaana ja kuopus syntyi, kun olin 42. Esikoista tehtiin peräti kaksi vuotta. Hänet sain 28-vuotiaana. Sen jälkeen raskaudet alkoivat helposti. Kolme keskimmäistä sain 31-, 33- ja 36-vuotiaana.

Kaksi edellistä tuli ensi yrittämällä sitten 10 vuoden tauko ja kolmatta tehtiin kaksi vuotta. Olin 38 kun kuopus syntyi ja voi sitä onnea pitkän yrityksen jälkeen.

[QUOTE="vieras";22745777]Miten nopeasti olette tulleet tuon ikäisinä raskaaksi vai onko käynyt niin ettei ole lainkaan onnistunut? Jos lapsia jo ennestään niin kuinka nopeasti nuo aiemmat raskaudet ovat alkaneet ja minkä ikäisiä olette silloin olleet?[/QUOTE]

Minä olen kaksi nuorimmaistani saanut 39- ja 42-vuotiaana.
Nämä raskaudet alkoivat helposti, mutta aikoinaan oli välillä vuosia jolloin ei kuulunut mitään vaikka kuinka yritettiin. Samoin ei näemmä enää 44-45-vuotiaana MINULLA nappaa. Tämä ei tarkoita etteikö jollain toisella voisi...

Onnea yritykseenne.

39-vuotiaana tulin heti raskaaksi, kun alettiin yrittää. Mutta se oli tuulimuna ja ajattelin silloin, että enpä viitsi enää yrittääkään. Tulin kuitenkin ehkäisystä huolimatta raskaaksi 41-vuotiaana ja kuopus syntyi, kun olin 42. Esikoista tehtiin peräti kaksi vuotta. Hänet sain 28-vuotiaana. Sen jälkeen raskaudet alkoivat helposti. Kolme keskimmäistä sain 31-, 33- ja 36-vuotiaana.
Mikä järki porsia noin monta pentua ?

Yhteistyössä