G:Riittävän hyviä syitä erota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lady of the lake
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lady of the lake

Vieras
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen , jossa aloittajaa ärsytti naisten alistuvuus mieleeni, että mitkä teistä kanssasisaret on tarpeeksi hyviä syitä erota?
-Mitä katsoisitte jonkin aikaa ja jos korjausta asiaan ei tulisi niin päätyisitte eroon?
-Syy jonka vuoksi eroaisitte heti?

Päihdeongelmat ja väkivalta. Ne ois syyt, että eroaisin heti. Muista syistä ehkä miettisin pitempään ja yrittäsin korjata suhdetta, JOS toinenki ois siihen valmis. En tiiä. Vaikea miettiä tämmöstä, kun ei ole tarvinut miettiä. :/

Jos mieheni löisi minua, lähtisin menemään. sama juttu jos tekisi ikinä mitään pahaa lapsellemme!!!! Pettämisen EHKÄ voisin antaa yhden kerran anteeksi jos siihen on tarpeeksi hyvä syy...

Tottakai sitten "rakkauden loppuminen" tai sellainen, että ollaan yhdessä vain tavan vuoksi..., niin olisi asia jota en kauaa katselisi

-Uskottomuuden voin antaa anteeksi tietyissä olosuhteissa. Peliriippuvuutta katselisin ehkä jonkin aikaa. Omien tunteiden lopahtamista kuuntelisin aikani, ehkä pitkäänkin, ennen lopullista päätöstä. Jos paljastuisi, että puoliso ja minä haluaisimmekin aivan eri asioita elämältä, esim. minä haluaisin ehdottamasti lapsen ja mies ei ehdottomasti haluaisi...
-Väkivalta ja päihderiippuvuus aiheuttaisivat eron heti. Rikollista toimintaa en myöskään mieheltä siedä.

Tässäpä näitä karkeimpia juttuja. On varmaan muitakin mitä voisi listata, mutta nopeasti ei muuta tule muuta mieleen... Toiset saa jatkaa!

Nämä "perinteiset" väkivalta, alkoholismi, pettäminen plus sitten kunnioituksen puute, henkinen väkivalta, etääntyminen toisesta (eikä toinen ole valmis tekemään asian eteen mitään).

Yhteistyössä