G:saatko toimeentulotukea? Miksi?Koetko, että tuet riittää elämiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saadaan.
Mies töissä, mutta paljon ulosottovelkaa, joten käteen jäävä palkka ei häävinen. Minä äitiyslomalla, lapset: kaksi alle kouluikäistä ja yksi ala-asteikäinen.
Meidän perusosa, siis se mikä kk:ssa pitää jäädä käteen vuokran ym pakollisten jälkeen on jotain 1400e!!!!
Kovasti riittää raha! Tuolla elää mun mielestä jo herroiksi!

saadaan. mies työkyvytön ja itse olen minimi äitiysrahalla. lapsia toistaiseksi yksi, toinen syntynee lähiviikkojen aikana.

kyllä raha riittää kun sen käyttää oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
saadaan. mies työkyvytön ja itse olen minimi äitiysrahalla. lapsia toistaiseksi yksi, toinen syntynee lähiviikkojen aikana.

Miksi te matalasti koulutetut ihmiset noita lapsia hankitte vaikka taloustilanne on tuollainen? En ymmärrä, onko kortsua niin hankala käyttää?

Alkuperäinen kirjoittaja Äly hoi:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:

Miksi te matalasti koulutetut ihmiset noita lapsia hankitte vaikka taloustilanne on tuollainen? En ymmärrä, onko kortsua niin hankala käyttää?

Varmasti ihmisillä tilanteet vaihtelevat eli joskus on paremmin töitä ja joskus vähemmän. Tämänkö takia ei saisi sitten sitten perhettä perustaa.

saan toimeentulotukea, siksi koska hoidan lapsia vielä kotona lapset 1v ja 3v ja mies päätti yhtäkkiä haluavansa erota ja muutti pois yhteisestä asunnosta.

Kyllä raha riittää meillä oikein hyvin, kun ei ole mitään ylimääräisiä menoja.

Saataisiin, mutta ei ole haettu, koska on pärjätty eikä ole jaksettu pelleillä niiden lappujen kanssa. Pitäisiköhän nostaa ja laittaa säästöön se sieltä tuleva osa B)