K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en vaan totu siihen, että mummo on täällä haukkumasana.
Joskus häiritsi minuakin, mutta nyt mummottelen itsekin sujuvasti. Tajusin, että kompostikontekstissa mummo (tai palstamamma) tarkoittaa vain toista palstakirjoittajaa sukupuolesta tai iästä riippumatta. Varsinainen viesti sitten määrittää mummottelun loukkaavuuden asteen. Joskus se on sanana ihan perusneutraali joskus vttuileva. Suurin osa kirjoittelijoista on täällä pelkästään trollaamassa, joten oikeita mummoja näillä jutuilla ei loukata.
 
Joskus häiritsi minuakin, mutta nyt mummottelen itsekin sujuvasti. Tajusin, että kompostikontekstissa mummo (tai palstamamma) tarkoittaa vain toista palstakirjoittajaa sukupuolesta tai iästä riippumatta. Varsinainen viesti sitten määrittää mummottelun loukkaavuuden asteen. Joskus se on sanana ihan perusneutraali joskus vttuileva. Suurin osa kirjoittelijoista on täällä pelkästään trollaamassa, joten oikeita mummoja näillä jutuilla ei loukata.
👍
 
Joskus häiritsi minuakin, mutta nyt mummottelen itsekin sujuvasti. Tajusin, että kompostikontekstissa mummo (tai palstamamma) tarkoittaa vain toista palstakirjoittajaa sukupuolesta tai iästä riippumatta. Varsinainen viesti sitten määrittää mummottelun loukkaavuuden asteen. Joskus se on sanana ihan perusneutraali joskus vttuileva. Suurin osa kirjoittelijoista on täällä pelkästään trollaamassa, joten oikeita mummoja näillä jutuilla ei loukata.
Ihan ikään viitataan.
 
Silloin alkuun sitä käytettiinkin ikärasistisesti ja kaikki yli 30v oli mummoja. Vieläkin joku sitä yrittää, mutta kun kaikki mummottelee kaikkia, ikämerkitys on hävinnyt ja loukkaavuudelta on mennyt teho. Satunnaisemmat kävijät ei varmaan tätä aina tajua.
On täällä suurin osa iäkkäita. Kunnon mummeleita ja vähän yksinkertaisia sellaisia. Trollit on eri asia.
 

Yhteistyössä