V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mielenkiinnosta:Ikäsi?
Koulutuksesi?
Ammattisi?
Sukupuoli?
Paikkakuntasi väkiluku?
Kiitos![]()
32v.
akateeminen (maisteri)
opettaja
nainen
n. 100 000
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Koulutuksesi?
Ammattisi?
Sukupuoli?
Paikkakuntasi väkiluku?
Kiitos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Onko kotiäiti ammatti?
ammatti on se mitä tekee tällä hetkellä, eli voi olla ihan muuta kun on koulutukseltaan, esim. kotiäiti, työtön, opiskelija tms.
Onko työtön ammatti????
Koulutuksesi?
Ammattisi?
Sukupuoli?
Paikkakuntasi väkiluku?
Kiitos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Taikatuuli:Mun mielestä kyl kotiäitikään ei ole ammatti.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:olen aidosti miettinyt syitä miksi jotkut laittavat lastensa kuvia nettiin.
Luulisin, että isossa kaupungissa ei ole niin tunnistettava ja sen takia "uskaltaa" "viitsii" "kehtaa" laittaa lastensa kuvia tänne/muualle.
Mulla ei kävisi mielessäkään. Mielenkiintoista on se, että hoitoalan ihmiset tämän ketjun perusteella ovat "lasten kuvat nettiin"-vastaisia. Toisaalta se on loogista, suojeluhalua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:olen aidosti miettinyt syitä miksi jotkut laittavat lastensa kuvia nettiin.
Luulisin, että isossa kaupungissa ei ole niin tunnistettava ja sen takia "uskaltaa" "viitsii" "kehtaa" laittaa lastensa kuvia tänne/muualle.
Mulla ei kävisi mielessäkään. Mielenkiintoista on se, että hoitoalan ihmiset tämän ketjun perusteella ovat "lasten kuvat nettiin"-vastaisia. Toisaalta se on loogista, suojeluhalua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Taikatuuli:Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Onko kotiäiti ammatti?
ammatti on se mitä tekee tällä hetkellä, eli voi olla ihan muuta kun on koulutukseltaan, esim. kotiäiti, työtön, opiskelija tms.
Onko työtön ammatti????
Mun mielestä kyl kotiäitikään ei ole ammatti.
Alkuperäinen kirjoittaja Taikatuuli:Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Onko kotiäiti ammatti?
Onko työtön ammatti????
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Koulutus ja ammatti ei ole synonyymeja. Ettekö ole koskaan joutuneet kirjoittamaan esim. kelahakemusta kotiäitinä ollessanne? Uskokaa mitä uskotte, ammattiin laitetaan TÄMÄN hetkinen ammattistatus, vaikka se olisi työtön tai kotiäiti tai opiskelija tai postinjakaja EI koulutusta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Onko kotiäiti ammatti?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Onko kotiäiti ammatti?
etkö ap tienny et kotiäiti EI ole ammatti? Sitä ei hyväksytä virallisiin papereihin ammatiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja Taikatuuli:Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Onko kotiäiti ammatti?
Onko työtön ammatti????
Ei munkaan mielestä. Eikä myöskään opiskelija tai työtön ole ammatti.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Onko kotiäiti ammatti?
etkö ap tienny et kotiäiti EI ole ammatti? Sitä ei hyväksytä virallisiin papereihin ammatiksi.
jokaisessa virastossa he ovat halunneet ammattiosioon sen statuksen jolla olet tällä hetkellä, ei koulutusta tai viimeisintä ammattinimikettä. Sori..
Onko työtön ammatti????
Koulutuksesi?
Ammattisi?
Sukupuoli?
Paikkakuntasi väkiluku?
Kiitos![]()
Koulutuksesi?
Ammattisi?
Sukupuoli?
Paikkakuntasi väkiluku?
Kiitos![]()