G: Sivusta vai päältä täytettävä pyykkikone ja miksi?

[QUOTE="niin";22693762]Luultavasti olet myöskin sitä mieltä, että kuluttujalehdenkään testit mitään kerro pesutuloksista tai koneiden paremmuudesta?[/QUOTE]

Mahtaako olla kuinka laajoja heidän tutkimuksensa? Jos joku tuhat kokemusta löytyy vuosienvarrelta tiettyjen merkkien käyttäjiltä, niin ei ole syytä kyseenalaista.

Mutta jos kerran pyöräyttää lehtijuttua varten tiskit jossain tuliterässä testikoneessa saa varmaan jokaisella ihan erituloksia mitä taas kodeissa kun koneet on pari vuotta pyörineet. ;)

[QUOTE="vieras";22693691]Miksi et huolisi?[/QUOTE]

Mä tykkään jättää rummun pesun jälki auki vähän kuivamaan, päältä täytettävä on ärsyttävä kannet auki.

Mä en tykännyt avata niitä rummun kansia, joskus napsahti sormillekin ja sattuuhan se. Ei hjuva.

Mitäs muuta... miksi sellaista huolis jos saa hommattua paremmankin. Toki se aina nyrkkipyykin voittaa. :D

[QUOTE="vieras";22693822]Mahtaako olla kuinka laajoja heidän tutkimuksensa? Jos joku tuhat kokemusta löytyy vuosienvarrelta tiettyjen merkkien käyttäjiltä, niin ei ole syytä kyseenalaista.

Mutta jos kerran pyöräyttää lehtijuttua varten tiskit jossain tuliterässä testikoneessa saa varmaan jokaisella ihan erituloksia mitä taas kodeissa kun koneet on pari vuotta pyörineet. ;)[/QUOTE]

Mutta jos jo uusien koneiden pesutuloksissa on huomattavia eroja, niin kai sekin jo jotain kertoo kuitenkin.

[QUOTE="niin";22693847]Mutta jos jo uusien koneiden pesutuloksissa on huomattavia eroja, niin kai sekin jo jotain kertoo kuitenkin.[/QUOTE]

Meidänkin AEG pyykkikone uutuudeltaan pesi miten pesi, mutta koekäytön jälkeen on toimnut loistavasti. Jos joku jaksaa lukea kodinkonetestejä niin siitä vaan, itse en sellaisiin usko. :D Kiinnostaa enemmän ihan käyttäjien kommentit ja tällaiset keskustelut aiheista, ja aika huonoa nykyään kuulee merkistä kuin merkistä.

Kiitoksia asiallisesti vastanneille!

Meillä on ollut päältä täytettävä kone, mutta ajattelin, että uuden voisi ostaa sivusta (siis edestä) täytettävän mallin. Jospa sitä joskus hankkisi sen kuivurinkin.

Yhteistyössä