Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Meillä ei käy siivoja,ite siivoon!Mutta tuli mieleen et'kun alotuksessa kysytään et'paljonko maksatte siivoojalle,kenellä nyt sellanen käy,niin esim.NalkuttavaTalonmies vois kertoa sen hinnan!!??Ei riitä et'sanot taulukon mukaan!?Minkä taulukon ja mistä ap tai esim.mä tiiän niistä hinnoista!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:Kerran kuussa, 4 h kerrallaan, 25 e/h =100 e/kk. Vie matot ja petivaatteet pihalle, imuroi, luuttuaa lattiat, pyyhkii pölyt, pesee vessan ja jotain pientä mitä kulloinkin keksin (kaappien ovien pyyhintää yms.) Muita kotitöitä (silitystä yms.) tekee myös tarvittaessa. Vuodessa itselle jää maksettavaksi kotitalousvähennyksen jälkeen n. 51 e/kk.
*muoks* Toiveissa on käännyttää mies ja saada siivooja käymään 2krt kuussa, jolloin joka toinen viikko kevyempi siivous (imurointi, pölyt, vessa) ja joka toinen viikko matot pihalle.
Alkuperäinen kirjoittaja naks:joopa huomaa keillä on rahaa ku käy siivooja
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mielummin palkkaisin muutamaks tunniks lastehoitajan....ja antaisin itselleni omaa aikaa..ja vaiks siivoisin siinä samassa.