G: Te, joilla käy siivooja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joka toinen viikko ja 3.5h. Hinnaston mukaan. Tulosta syntyy sen mukaan, miten paljon aikaa antaa työhön. Ei meillä ole mikään ihmeidentekijä, mutta kyllä hän parempaa jälkeä tekee kuin itse tai mies. Tekee toiveiden mukaan: vessat, kylppärit, lattiat, matot, yms. Meillä ei aika riitä puunaamiseen tai pölyjen pyyhkimiseen. Ikkunat ja isommat jutut menee extratöinä.

Meilla on kaynyt siivooja n.kuuden vuoden ajan, mutta nykyaan siivoan itse. Siivooja kavi kerran viikossa, hintaa en muista. Olin erittain tyytyvainen ja jos en olisi ollut, olisin huiomauttanut siita hanelle. siivooja siivosi koko talon alhaalta ylos. Ei tehnyt muita kotitoita.

Joka viikko, 2,5h. Jotain 25?/h taitaa maksaa. Saamme sossulta palveluseteleitä. On tosi ihanaa, ettei mun tarvii tehä tota viikkosiivousta. Tää kämppä olis aika läävä. Imurointi, lattioiden moppaus, vessa+keittiösiivous, pyyhkii pölyt ja jos ehtii, näpertelee jotain muuta, esim ikkunoita/lasipintoja.

Meillä ei käy siivoja,ite siivoon!Mutta tuli mieleen et'kun alotuksessa kysytään et'paljonko maksatte siivoojalle,kenellä nyt sellanen käy,niin esim.NalkuttavaTalonmies vois kertoa sen hinnan!!??Ei riitä et'sanot taulukon mukaan!?Minkä taulukon ja mistä ap tai esim.mä tiiän niistä hinnoista!!!!!

Muakin kiinnostaisi, mitä maksatte kuukaudessa jos käy esim. kerran viikossa tekemässä parin tunnin siivouksen (imurointi, vessat, pölyt, lattiat).

Itsekin olen harkinnut. Saadaan itsekin pidettyä talo siistinä, mutta mieluummin senkin ajan käyttäisi lasten kanssa leikkimiseen ja touhuamiseen. Voisi hyvin olla sen rahan väärti.

Kerran kuussa, 4 h kerrallaan, 25 e/h =100 e/kk. Vie matot ja petivaatteet pihalle, imuroi, luuttuaa lattiat, pyyhkii pölyt, pesee vessan ja jotain pientä mitä kulloinkin keksin (kaappien ovien pyyhintää yms.) Muita kotitöitä (silitystä yms.) tekee myös tarvittaessa. Vuodessa itselle jää maksettavaksi kotitalousvähennyksen jälkeen n. 51 e/kk.

*muoks* Toiveissa on käännyttää mies ja saada siivooja käymään 2krt kuussa, jolloin joka toinen viikko kevyempi siivous (imurointi, pölyt, vessa) ja joka toinen viikko matot pihalle.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Meillä ei käy siivoja,ite siivoon!Mutta tuli mieleen et'kun alotuksessa kysytään et'paljonko maksatte siivoojalle,kenellä nyt sellanen käy,niin esim.NalkuttavaTalonmies vois kertoa sen hinnan!!??Ei riitä et'sanot taulukon mukaan!?Minkä taulukon ja mistä ap tai esim.mä tiiän niistä hinnoista!!!!!

Se kuule riippuu ihan firmasta. Hinnan saa kysymällä firmoista.

Taitaa olla 25-35e/h. Hintaan vaikuttaa onko matkat mukana tai erikseen, kenen pesuaineet, yms.

Parisataa euroa kuussa (noin) ja siitä saa kotitalousvähennyksen

Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Kerran kuussa, 4 h kerrallaan, 25 e/h =100 e/kk. Vie matot ja petivaatteet pihalle, imuroi, luuttuaa lattiat, pyyhkii pölyt, pesee vessan ja jotain pientä mitä kulloinkin keksin (kaappien ovien pyyhintää yms.) Muita kotitöitä (silitystä yms.) tekee myös tarvittaessa. Vuodessa itselle jää maksettavaksi kotitalousvähennyksen jälkeen n. 51 e/kk.

*muoks* Toiveissa on käännyttää mies ja saada siivooja käymään 2krt kuussa, jolloin joka toinen viikko kevyempi siivous (imurointi, pölyt, vessa) ja joka toinen viikko matot pihalle.

Kiitos! Ei ollenkaan paha. Minä tosin kaipaisin vain sellaista aika kevyttä siivousta kerran kuussa (tyyliin 2h), en mitään suursiivousta ja jynssäystä. Meillä on aina aika "perussiistiä", mutta olisihan tuokin aika mukavampi viettää lasten kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja naks:
joopa huomaa keillä on rahaa ku käy siivooja

Niin tai sossu maksaa,milläköhän perusteilla? Itse en ota siivoojaa vaikka saisinkin,en tykkä et joku muu kuin minä siivoan kotonani..toki ikkunan pesijän aion hankkia,siihen ei aika enää riitä!

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mielummin palkkaisin muutamaks tunniks lastehoitajan....ja antaisin itselleni omaa aikaa..ja vaiks siivoisin siinä samassa.

Minä kyllä en. Mielummin kyllä rakennan legokaupunkia, kun jynssään vessaa. Yäk.

Siivouspalvelu on pelastus meille. Mielummin jotain kivaa, kuin jotain kotityötä. Työssäkäyvä olen.

Pitäisi taas viritellä siivouksen ostoa. Mulla vain kamalan huonoja kokemuksia. Aina eri ihminen, aikojen kanssa säätäminen hankalaa, peruutuksia. Kunnon palvelusväkeä on vaikea saada.

Meillä käy 2 krt kuussa, imuroi, pyyhkii lattiat, vaihtaa lakanat, pyyhkii pölyt, siivoaa vessat yms. Perussiivous siis.

Hintaa 156 e/kk, josta kotitalousvähennys. Olen erittäin tyytyväinen.

Yhteistyössä