G:Te, jotka ette baareile...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja G.Allup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en juo alkoholia enkä ole koskaan ollut edes kännissä. Nuorena saatoin ottaa yhden. Mä inhoan kännisiä ihmisiä, mä osaan pitää hauskaa ilman viinaakin ja mulla on parempaakin ostettavaa kuin jotkut drinkit.
Lapsia ei vielä ole niin vapaajan saan käyttää niin kuin haluan.
Ravintolassa käydään vain syömässä.
Mikä sen rentouttavampaa kun mennä ostoksille la aamuna :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja G.Allup:
-Miten vietätte vapaa-aikaa/omaa aikaa? Kyllä sitä aina jotain keksii esim. shoppailu ja salilla käynti.
-Miten teette irtiottoja arjesta ilman lapsia? Teen jotain yksin
-Oletteko joskus käyttäneet alkoholia tai käytättekö edelleen?Olen käyttänyt ja käytän jos on aihetta
-Oletteko käyneet baareissa ja ravintoloissa aiemmin esim.ennen lapsia?Kyllä
-Miksi ette enää käy ravintolassa/baarissa?Ei kiinnosta enää samalla tavalla kuin ennen
-Oletteko olleet aiemmin ravintoloiden suurkuluttajia"? Juu olen...

Gallupoin uteliaisuuttani, koska itseänikään ei enää baareilu innosta ja kiinnostaa tietää miten muut päätyneet samaan ratkaisuun?

-Miten vietätte vapaa-aikaa/omaa aikaa?
-Miten teette irtiottoja arjesta ilman lapsia?
-Oletteko joskus käyttäneet alkoholia tai käytättekö edelleen?
-Oletteko käyneet baareissa ja ravintoloissa aiemmin esim.ennen lapsia?
-Miksi ette enää käy ravintolassa/baarissa?
-Oletteko olleet aiemmin ravintoloiden suurkuluttajia"?

Gallupoin uteliaisuuttani, koska itseänikään ei enää baareilu innosta ja kiinnostaa tietää miten muut päätyneet samaan ratkaisuun?

-Ei mitenkään.
-Olen käyttänyt ja käytän edelleen, harvoin tosin.
-Tosi vähän.
-Ei vaan huvita, eikä ole semmosta kaveria jonka kans mennä.
-En ikuna.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:

-Kotona tai tallilla, joskus tulee käytyä shoppailemassa.
-Ei mitenkään.
-Olen käyttänyt ja käytän edelleen, harvoin tosin.
-Tosi vähän.
-Ei vaan huvita, eikä ole semmosta kaveria jonka kans mennä.
-En ikuna.

-Miten vietätte vapaa-aikaa/omaa aikaa? En juuri mitenkään,ei ole lapsenvahtia,lapsia kolme eikä mies halua heitä kaikkia yhtä aikaa kotona hoitaa

-Miten teette irtiottoja arjesta ilman lapsia? Käyn joskus kaupassa yksin

-Oletteko joskus käyttäneet alkoholia tai käytättekö edelleen? Olen joskus käyttänyt,nykyisellään ehkä siideri tai olut saunan jälkeen.En piä alkoholista enkä humalatilasta varsinkaan

-Oletteko käyneet baareissa ja ravintoloissa aiemmin esim.ennen lapsia? Olen

-Miksi ette enää käy ravintolassa/baarissa? Ei yksinkertaisesti kiinnosta,jos vapaaillan saisin,menisin varmaan uimahalliin tai lenkille

-Oletteko olleet aiemmin ravintoloiden suurkuluttajia"? En

Miten vietätte vapaa-aikaa/omaa aikaa?

Ihan vaan kotosalla.

Ei ole tarvis tehdä irtiottoja ilman lapsia.

Olen käyttänyt ennenkuin tapasin mieheni. Ja edelleen juon saunakaljan kerta viikkoon.

En kaipaa sieltä mitään.

Olen ollut silloin kun olin nuori.

-Miten vietätte vapaa-aikaa/omaa aikaa? vapaa-aika mikä se on?
-Miten teette irtiottoja arjesta ilman lapsia? syödään erittäin hyvin/mennään joskus ulos syömään. Nautitaan rauhallisesta koti-illasta, katsellaan DVDtä
-Oletteko joskus käyttäneet alkoholia tai käytättekö edelleen? käytetään
-Oletteko käyneet baareissa ja ravintoloissa aiemmin esim.ennen lapsia? ollaan käyty ihan tarpeeksi asti
-Miksi ette enää käy ravintolassa/baarissa? ei nappase vaan. Inhoan kun vieraat miehet tulevat isku yrityksineen jauhamaan paskaa. ja juomat niin kalliita, parempi viettää kotona ottto ilta joko ukon kanssa tai kutsua ystäviä kylään ja viettää vaikka peli ilta
-Oletteko olleet aiemmin ravintoloiden suurkuluttajia"? kyllä

-Miten vietätte vapaa-aikaa/omaa aikaa? Eipä tuota omaa aikaa niin hirveästi ole ja senkin mitä on käytän noihin lukio-opintoihin. Eikä omaa aikaa osaa kaivatakaan.
-Miten teette irtiottoja arjesta ilman lapsia? Isännän kanssa käydään välillä kahdestaan syömässä tai kaupoilla...
-Oletteko joskus käyttäneet alkoholia tai käytättekö edelleen? Olen käyttänyt ja käytän edelleen, mutta paaaaaljon harvemmin kuin ennen.
-Oletteko käyneet baareissa ja ravintoloissa aiemmin esim.ennen lapsia? Jeps ja lapsen syntymänkin jälkeen.
-Miksi ette enää käy ravintolassa/baarissa? Ei vaan huvita enää. Samat naamat siellä näkee ku muutama vuos sitten. Mieluummin mie herään aamulla pirteänä kuin kauheaan krapulaan.
-Oletteko olleet aiemmin ravintoloiden suurkuluttajia"? Kai sitä nuorempana tuli käytyä enemmän, mut en kyl luonnehtis itteäni suurkuluttajaksi.

-Miten vietätte vapaa-aikaa/omaa aikaa? - lapset on vielä niin pieniä että oma aika ja harrastukset on minimissä, mutta joskus pääsen lenkille ilman lapsia tai käymään kaupungilla.
-Miten teette irtiottoja arjesta ilman lapsia?- ks.ed.v. tulevaisuuden haaveissa olisi lapsille mummilaviikonloppu ja meille mökkireissu kaksistaan.
-Oletteko joskus käyttäneet alkoholia tai käytättekö edelleen? - ollaan käytetty, mies käy n.3krt vuodessa poikien kanssa saunomassa/baarittelemassa, itse suunnilleen saman verran
-Oletteko käyneet baareissa ja ravintoloissa aiemmin esim.ennen lapsia? - ollaan juu,kumpikaan ei vaan jaksa sitä pörinää ja kännisten kohellusta
-Miksi ette enää käy ravintolassa/baarissa?- ks.ed.v. ei vaan huvita, mieluummin istuu iltaa vaikkapa ystäväporukan kanssa jonkun kotona/mökillä
-Oletteko olleet aiemmin ravintoloiden suurkuluttajia"? - ei olla.

Ostoksilla ym. Ja miehen kanssa tehdään hotellilomia muutaman kuukauden välein. Yksi yö poissa kotoa, vieraassa kaupungissa. Usein Hesassa.
Ks.ed.-Oletteko joskus käyttäneet alkoholia tai käytättekö edelleen?
Olen käyttänyt nuorempana ihan riittävästi. En käytä enää satunnaisia punaviinilasillisia lukuunottamatta.-Oletteko käyneet baareissa ja ravintoloissa aiemmin esim.ennen lapsia?
Silloin nuorempana kyllä.-Miksi ette enää käy ravintolassa/baarissa?
En pidä valvomisesta aamuun asti, en juopottelusta enkä oikein mistään mitä baareissa on.
En nyt suurkuluttaja, mutta muutama vuosi meni niin, että viikon parin välein kävin baarissa.

- Vietän omaa aikaa käymällä lenkillä tai uimassa. Kun mies on lasten kanssa kirjastossa tai puistossa niin katselen leffan tai luen hiljaisuuden vallitessa kirjaa:)

- En tee irtiottoja arjesta. Tykkään ihan tavallisesta perusarjesta kaikkinensa.

-En ole koskaan käyttänyt alkoholia.

- "Baareissa" olen käynyt ehkä 5 kertaa ja nekin kerrat alaikäisenä;) Kotikylän paikallisessa.

- Baareilu ei kiinnosta yhtään. En voi sietää tupakan savua enkä humalaisia, kovaäänisiä ihmisiä.

- En ole koskaan ollut ravintoloiden suurkuluttaja.

Käyn vaikka lenkillä tai jumppaan, shoppailen, luen, käyn kylässä kaverilla tai surffailen netissä

Viettämällä tuota omaa aikaa kumpikin tahollamme. Yhdessä ei tehdä mitään :(
Ollaan molemmat ja edelleen käytämme satunnaisesti.

Olemme

Mies käy joskus, minä en juuri koskaan. Ei huvita.

OLEN

Shoppailemalla, harrastamalla kaikenlaista...

Käyn ulkona syömässä kavereiden klanssa, siellä shoppailemassa, kyläilemässä, harrastuksissa

Olen käyttänyt nuorena, nykyisin voin pari kertaa uvodessa käydä viihteellä

kyllä

ei kiinnosta enään. nautin aivan muista sioista

en nyt suurkuluttaja ole koskaan ollut

Kaikelle on aikansa. Nuorempana baareiltiin ja biletettiin kolme kertaa viikossa. Käytiin festareilla ja vedettiin viinaa kolme päivää putkeen. Enää ei vain kiinnosta. Ihminen kasvaa ja muuttuu. Tulee sitä joskus käytyä tanssimassa discossa, technobileissä ja bändikeikoillakin. Niissä tulee otettua alkoholitonta tai pari drinksua, siinä se. Huvittaa, jos jonkun ainoa irtiotto arjesta on vain baareilu! Itse tykkään kävelystä, piirtämisestä, askartelusta, lukemisesta, käyn itämaisessa tanssissa (vatsatanssi) kerran viikossa ja kiertelen kirpputoreja. Kai sitä nyt ihminen tekemistä keksii! :)

- Käyn sienimetsässä, koiran kanssa lenkillä, shoppailemassa, kahvittelemassa, luen, ulkoilen, rapsutan puutarhaa, mitä vaan!
- Irtiottona saatamme hakea hyvän likkakaverin kanssa pussikaljaa ja juoda ne pois, jos toisella sattuu olemaan kämppä tyhjänä. (Ei tietenkään nyt, kun olen raskaana)
- Olen todellakin käyttänyt ja käytän jatkossakin, tosin nykyään ihan eri tavalla kuin ennen.
- Olen. Aikansa kutakin.
- Siellä ei ole mitään minulle. Känniääliöitä ja seurankipeitä äljötyksiä. Liikaa meteliä, eikä siellä voi edes jutella rauhassa. Taksimatka kotiinkin on kamalan kallista. Yök.
- No en kyllä SUURkuluttaja ole ikinä ollut.

Irtiottoja ei pahemmin tule otettua, jos sellaisia ei lasketa, että käy vaikka issekseen kaupassa tai harrastamassa. Tässä elämänvaiheessa, en kyllä irtiottoja ole kaivannutkaan.
Käytän silloin tällöin alkoholia ja ennen käytin runsaasti. Ja varmaankin, jos viihteelle tulis lähdettyä niin eiköhän sitä olis ihan tuubat.
Kävin ennen usein. Opiskeluaikoina jopa 4 iltaa viikossa. Silloin en kyllä kokenut sen olevan ongelma muutoin kuin siten, että aamulla oli vaikea nousta kouluun.
Nykyään ei vain jostain syystä baareilu kiinnosta kun on muitakin tapoja viettää vapaa-aikaa. Ehkä sitten taas myöhemmin vois käydä kun alkaa inspaamaan.

-Miten vietätte vapaa-aikaa/omaa aikaa? Olen netissä;), puhun puhelimessa tai käyn ystävien luona
-Miten teette irtiottoja arjesta ilman lapsia? Shoppailen, kahvittelen, käyn festareilla...
-Oletteko joskus käyttäneet alkoholia tai käytättekö edelleen?Kyllä, muutaman siiderin saatan joskus ottaa ja baarissa käyn ehkäpä n. 1krt/1-2vuodessa
-Oletteko käyneet baareissa ja ravintoloissa aiemmin esim.ennen lapsia?Kyllä
-Miksi ette enää käy ravintolassa/baarissa?Mulla on kaikki täällä kotona mitä tarvitsen:) Lasten kanssa olo on paljon tärkeämpää mulle kuin ajan kulutus baareissa. Tosin mukavanhan se on joskus baaritellakin...
-Oletteko olleet aiemmin ravintoloiden suurkuluttajia"?Noup

-Miten vietätte vapaa-aikaa/omaa aikaa? Vapaa-aikaa perheen kanssa, omaa aikaa shoppailemalla, koneella iltaisin, ystävien luona kyläillen

-Miten teette irtiottoja arjesta ilman lapsia? Hyvin harvoin sellaista tapahtuu, mutta silloin kutsutaan ystäviä saunomaan, syömään ja juomaan tai ollaan miehen kanssa ihan vaan kahden

-Oletteko joskus käyttäneet alkoholia tai käytättekö edelleen? Olen käyttänyt ja käytän edelleenkin, tosin erittäin harvoin

-Oletteko käyneet baareissa ja ravintoloissa aiemmin esim.ennen lapsia? Jep, ihan riittämiin

-Miksi ette enää käy ravintolassa/baarissa? En näe tarvetta siihen

-Oletteko olleet aiemmin ravintoloiden suurkuluttajia"? Juu, silloin joskus nuorena, eli kauan sitten :D

Yhteistyössä