G: Uudenvuoden menu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vitsit että alkoi tehdä mieli perunasalaattia, se on vaan niin hyvää, paljon suolakurkkua... :P Pitää visiin tehdä vähän ennakkoon, viimeksi kesällä syönyt.

Härän lehtipihviä salaattipedillä, jollain kastikkeella (saa vinkata!)
Juustoja ja lohta
Jotain hyvää jälkkäriä
Kuohuviiniä aikuisille, vähän Pommacia lapsille

Kotosalla ollaan perheen kesken, tai ehkä pyydetään joitain kylään. Raketteja ei ammuta tänääkään vuonna, ekologisemmin siis mennään.

me pidetään grillibileet; eli lihaa, makkaraa, vartaita, kasviksia, sieniä. salaatteja, pontikkaa, kljaa, lonkeroa, limpparia.... ja lanttu- ja porkkanalaatikkoa

ja muuta hyvää sekaan,

Mä luin gerbiilibileet :D. Onneksi ei sentään...

Meillä ei vielä mitään suunnitelmia, ehkäpä jotain fondueta tai fajitaksia. Herkkuja kuitenkin. Voi olla, että olemme kotosalla, kun on ollut aika rankka joulunaika. Suunnitelmat siis ihan auki vielä.

Mä taidan laittaa cocktailtikkuja, käy muksuillekin. Sitten vaikka niitä nakkeja, niin klisee kuin se onkin. Perunasalaatti ei kyllä oikein iske, mutta jos laittaisi niihin tikkuihin riittävästi kasviksia, ehkä se riittää. Tai sitten vielä jotain salaattia kylkeen.

Cocktailtikkuihin kuvittelisin laittavani lihapullia, kirsikkatomaatteja, (leipä)juustoa, porkkanaa, kurkkua, viinirypäleitä, ehkä pienimpien mieliksi ananastakin. Tai melonia, jos käy säkä ja kaupassa on kunnollista.

Apua! Haluaisin tehdä jotain cocktailpaloja illanistujaisiin, n. 10 henkilöä, mitä tekisin? monet paikat pullollaan jotain tortillarulla-ohjeita, pitäskö sellasia tehdä?

Mä oon uudenvuoden yksin, ja jouluna kokkasin monen ruokalajin seisovan pöydän, joten uudenvuoden aattona mä herkuttelen valmisruuilla ;)
Ostan Lidlin perunasalaattia, lihapullia, napsahtavia nakkeja, pienen pieniä pizzoja ainakin. Vähän tekis mieli sipsejäkin dipillä että ehkä niitä sitten myös. Juomaksi PepsiMaxia ja maitoa :D Niin ja jotain hyvää majoneesia dipiksi noille nakeille ja lihapullille.

Yhteistyössä