G: Vapun suunnitelmat ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anoppi tulee 4 aikaan hakemaan pojun mummilaan mökille. Jossain vaiheessa tänne tulee lauma kavereita ja pistetään sauna lämpiämään ja grilli kuumenemaan. Vois tuon trampoliininkin illaks kasata :D

Kohta imuroin ja sit koristelen kodin, esikoinen kouluun, kuopuksen kanssa linja-autolla 20km päähän hakeen auto lainaan. Kaupan kautta kotiin, esikoinen koulusta ja sitten grillaillaan, saunotaan, herkutellaan , käydään jätskeillä ja ollaan paaaaljon ulkona. Siinäpä mun ja lasten vappusuunnitelmat :)

MEilla ei sen ihmeempaa. Muutama ystavaperhe tulee kylaan, me rouvat lahinna kokkaillaan huomiseen Vappupiknikkiin. Vietamme Sporessa vapun Ullanlinnan tyyliin, alkaen klo 11. Noin 150 ihmista odotamme paikalle, ainakin niin paljon on tullut ennakkoilmoittautumisia. Osa hankkii vasta lippunsa paikan paalta kumminkin.

Jaa-a..eipä eroa mitenkään mistään muusta päivästä meillä. Ikkunoita pitäis pestä,samoin pyykkikone pesee minkä ehtii :D Illalla sitten kun saan poitsun nukkumaan,niin ukko on töissä ja mie relaan sipsien ja limun kans telkkarin ääressä :) Saunotaankin jossain välissä.. Ei saanu eilen Prismasta ees makkaraa,oli hyllyt tyhjinä eikä muualta lähdetty etsimään,niin pitää tyytyä nakkeihin :D

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Mitä tänä iltana ohjelmassa ???

Me ollaan perheen kesken kotona :) Pihalla menee varmasti ilta , grillataan ja pelaillaan :)

Näin varmaan meilläkin. :D Toisin grillaamaan mennään varmaankin anoppilaan, kun täällä kerrostaloviidakossa se on vähän hankalampaa.. :ashamed:

Mutta siis rauhallinen perhevappu tiedossa... :heart:

Selvishän suunnitelmat meilläkin..
Mies saa kunnon kauivurin lainaan vapuks, joten pihahommia.Crossiradan uusimista on tiedossa.
Vappujuhlia koitin järjestää, muttei oo ketään tulossa. Ystäväperheen tyttö on sairaalassa ja toinen ystäväperhe lähtee reissuun.
Ollaan sitten keskenämme.
Ollaan ulkona, grillataan ja tehdään siis pihahommia.
Vappupäivänä mies saa apua kaivuuhommiin, joten saan ainakin kahvittaa yhden vieraan ;)

me just puhallettiin ilmapalloja, siivoillaan ja pestään pyykkiä, päivällä lähetään pojan kans kauppaan, sit kun heräilee päikkäreiltä niin mennään mun vanhemmille grillaan. Illalla käydään vielä yhdellä kaverilla jos ehditään.Kotona oottaa simaa ja sipsejä :D
huomenna mennään vappumarssille, sen jälkeen poika lähtee papalle hoitoon että saadaan ukon kanssa siivottua varasto kunnolla.Sitten haetaan poika kotiin ja vaihdetaan VIHDOIN kesärenkaat. Ei siis varsinaista vappuhulinaa tiedossa täälläkään :)

Täällä rauhallisissa merkeissä. Mies on lasten kanssa kotona, mä töissä. Kotiin pääsen 21.00, sit ei jaksa paljoa enää juhlia, kun huomenna taas kiiruhtaen töihin.

Kohta lähden käymään toimistolla, mutta tulen kotiin jo varmaan pian kahden jälkeen. Illalla grillataan, muun ajan ajattelin siivota pihaa, keittiön kaappeja ja työhuonetta sekä katsoa telkkaria, jos sieltä jotain tulee.

avataan illalla grillikausi, mies menee yöksi töihin, huomen aamulla tulee kaveri lapsensa kanssa brunssille, ajattelin tehdä vappupizzaa ja illalla vielä tulee grillivieraita :D vappupallot pitänee lapsille tänään käydä ostamassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
Havis Amandalle kello kuudeksi niinkuin joka vuosi. Viime vuosi jäi kyllä väliin niin tänä vuonna sitten senkin edestä. Kerrassaan mahtavaa, vappu on niin mun juhla :D

Mä jo mietinkin että pääsetkö sä bilettämään, mutta vahvasti nyt tuntuu siltä että jammajalkasi vipattaa :D . Muistahan pitää hauskaa mun puolesta myös :hug:

Me käytiin pojan kanssa kaupassa jo heti aamulla ja ostettiin miljoonaa sorttia grillattavaa ja salaattivärkit. Sitä siis tänään tiedossa, grillaamista ja rennosti ottamista. Pitäis vielä imuroida, niin poitsu pääsee "koristelemaan" kämppää serpentiineillä ja ilmapalloilla.

Nii ja munkkeja tehdään myös ja ostinpa sipsipussinkin :D

Kai se olis kohta ilmapalloja ruvettava puhaltamaan pojalle =) Illalla olis ne taloyhtiön pippalot, jos siellä pyörähtäs.. Sitten vaan ollaan kotona, ei mitään erikoista.

Yhteistyössä