galleria-pinoa =) (taas)

Alkuperäinen kirjoittaja emilia:
ihana masu! veikkaampa että poika tulollaan:)
Et ole ainoa joka veikkasi samaa. Tyttö sieltä kuitenkin tupsahti kuten mä epäilinkin. =) Esikoinen on poika, maha oli silloin yhtä pyöreä mutta hieman ylempänä.

Masu oli kyllä ihana. :heart:
 

Yhteistyössä