Gallub: kauneinta ja kauheinta mitä sinulle on sanottu elämäsi aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :):(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:):(

Vieras
ei tarvitse kaikkia kirjoittaa,mut mulle on kauheinta kun oma aviomies sanoi että minä ja mun äiti ollaan samanlaisia huoria.(ym muuta huorittelu paskaa,suhde oli katkolla vähän aikaa sen jälkeen) ja kauneinta on ehkä kun sellainen ihana mummu tuli kaupan kassalla sanomaan että minä olen niin kaunis ja silmäni on kauniit:) en edes tuntenut sitä,mut siitä tuli sille päivälle jotenkin lämmin tunne itelle ja oli tosi kiva fiilis ku joku tuli noin vaan kehumaan. ja mummuhan tokas siihen vielä että on nähnyt kaikenlaisia ihmiä,mut mä pistin sen silmään:Den kyllä tiedä miksi,kun mielestäni olen ihan tvallinen.mummu oli jtn 80..

Kamalinta on kun ex-kertoi mun olevan tiukkapipo, läski ämmä joka ei haluu et kukaan pitää hauskaa en siis halunnu lähteä naapurille kylään lue ryypiskelemään tai ainaki kattelemaan kun muut ryyppää...
Kauneinta on kun lapsi nyhjäs kainalossa ja sano, että sää oot äiti niin pehmee ja hyvän tuoksuinen :)

Jaa,varmaan kauheinta oli, kun kävelin miun miehen kanssa kesällä kämpältä oikopolkua kauppaan,edellä kulkevan pariskunnan muija,vilkuili minuu ja alko aukoo päätä esim. " mitä vittua katot? älä vittu kato ja yritä iskee mun miestä ja vittu kohta tulee turpaan"
Kauneinta on miun mies sanonu,että mie oon ihana,kaunis ja rakas,miehen elämän valo.:D ja että onneksi löyti miut.
Ja kaunista on myös erään työkokeilupaikan asukkaiden sanat,että miulla on niin kaunis hymy,että heille tulee ikävä kun lähden pois.

On sanottu vaikka ja mitä asioita mutta eniten jäänyt mieleeni kun oma äitini sanoi ettei olisi minua tehnyt jos olisi tiennyt millainen minusta tulee.
Kauneinta varmaan kun lapsi sanoo rakastavansa.

Kamalinta oli kun mieheni sanoi (eka ihminen johon RAKASTUIN, olin seukannu aikasemmin mutten tuntenu tollasta tunnetta...) "tiiätkö mikä sä oot, sä oot pelkkä HUORA"
Muistan sen ilmeen ja äänensävyn ja kaiken aina. Muistan miltä siinä paikassa tuoksui ja miten mun veri valahti pikkuhiljaa päästä varpaisiin jonnekkin kadoksiin.
Joskus olin vielä sanonu miehelleni että huorittelu jostain syystä tuntuu musta todella pahalta ja se on pahinta mitä voi sanoa.

Kauneimmankin asian olen kuullut häneltä. Nimittäin koska hän on ensimmäinen (ja viimeinen?) aito rakkauteni niin tuntui maailman ihanimmalta kun hän sanoi että hän rakastaa mua.

Kauheinta oli, kun olin noin 5-vuotias ja äiti sanoi ettei tykkää minusta. Se oli jostain syystä aivan kamalaa ja pyörii mielessäni varmaan hautaan saakka. Edes lapsuuden pahoinpitelyt ja muu sellainen, jonka kuvittelisi olevan pahempaa, ei kuitenkaan voita tuota yhtä lausetta.

Kauneita on, kun omat pikkuiset sanovat, että olen ihana ja rakas.

Kauheinta oli kun mies sanoi synnytyssalissa n. 15 min toisen lapsen synnytyksen jälkeen (kun kätilöt oli lähteneet huoneesta) että ei halua elää meidän kanssa enää ja ilmoitti, etten enää näkisi häntä kotona. Ei kuitenkaan kyennyt toteuttaman aikomustaan.

Kauneinta on kun 2,5v esikoinen painaa nenän mun nenää vasten, tuijottaa suoraan silmiin, halaa sitten tiukasti ja toteaa "voi äiti rakas kulta pieni!" :D

Minua on haukuttu mm. huoraksi, läskiksi, mielisairaaksi, lesboksi, vammaiseksi, skitsofreenikoksi, lehmäksi, pyydetty tekemään itsemurha jne.

Kaunein sanominen varmaan se kun on kehuttu viisaaksi.

Minua on kyllä huoriteltu oikein kunnolla exäni toimesta ja hän on sanonut kaikkea ilkeää.

Silti ilkeimpänä kommenttina mieleeni on jäänyt kun olin 13v. ja aloittanut yläasteen. Olimme kotibileissä ja siellä oli tosi paljon samanikäisiä ja tutustuimme toisiimme kun emme tunteneet kun olimme tulleet eri ala-asteilta..minut sitten esiteltiin eräälle pojalle samalla kun muutkin tytöt ja hän tokaisi kaikkien kuullen "kyllä mä noin ruman tytön muistan kun sen oon kerran nähnyt". Ikinä ei ole sattunut yhtä paljon.

Kauneimmat asiat on sanonut nykyinen mieheni. Varmaan sanoessaan että olen hyvä äiti :)

Kauheinta: Äiti sanoi mun pilaavan hänen elämän ja hän katuu sitä ettei tehnyt aborttia.

Kauneinta: En oikeen osaa sanoa :D Niin paljon kaikkea mistä valita :D
Suloisinta kuitenkin ehkä oli se kun yks viikonloppu yks tosi ujon tuntunen tyttö tuli nappaamaan mua hihasta kiinni ja sanoi: "Mun oli pakko tulla sanomaan sulle et sä oot tosi kaunis." :D

Kauheinta on varmaan se, mitä exä joskus sano. Me vaan asutaan yhessä, ei noin sekopäistä lutkaa voi kukaan rakastaa. Sä pilaat mun mun koko elämän, vittu sun kaltaset ämmät pitäis murjoo jonnekkin, kusta päälle ja lopulta tappaa hitaasti.

Kauneinta: Suhun ja sun juttuihin ei vaan voi kyllästyä, rakastan sua aivan älyttömästi :). Mun nykynen mies saattaa aina yht'äkkii sanoo jotain tollasta, kun jutellaan.

kauheinta oli se, kun isäni sanoi mulle, että sut saisi ampua, olin tuolloin 5-v. Samainen henkilö on myös sanonut mun ollessa 7-v, eetä mut saisi polttaa elävältä- näitä kyllä riittää.

Kauneinta, kun tyttö sanoi 8kk:n iässä ekaa kertaa Äiti :D

Kaunita asioita on sanottu paljon, enkä edes muista mikä olisi ylitse muiden.

Kauheimman jutun muistan ikuisesti: Olin lähdössä työkavereiden kanssa syömään ja sen jälkeen karaokeen. Silloinen avomieheni (joka oli sairaalloisen mustasukkainen) sanoi v***umaiseen äänesävyyn, että sinne sun pitää mennä persettäs pyörittämään, vaikket pysty edes sikiämään.

Loukkaavinta on ollut kun nykyinen ukko mustasukkaisuuksissaan epäsuorasti huorittelee minua. Kauneinta vaikee määritellä. Nuorena joskus joku nuorukainen sanoi huomanneensa minut kun olen aina niin iloinen. Myös se on kaunista, kun tytärpuoli 5 v. sanoi, että sinä olet minun äiti ja minä olen sinun lapsi. Itseäni eniten on imarrellut, kun eräs ihminen (opettaja, tohtori yms.) sanoi huomanneensa jo vuosia aiemmin älykkyyteni (kohtaamisella n. 5 vuotta väliä). Olen kuulemma suorastaan pelottavan älykäs. Itse kyllä enimmäkseen tunnen itseni pelkästään pelottavaksi.

Kauheinta, kun ensimmäinen niin sanoi,
ettei mua kestä, poistumaan anoi.
Minä rakastin häntä ja rakastan yhä,
tunne häntä kohtaan on mulle pyhä.

Kauneinta, kun toinen sanoi,
Että minut tahtoi, jäämään anoi.
Lupasin rakastaa häntä aina ja yhä
ja minulle meidän rakkaus on pyhä.

Minua mietityttää, että miten pystytte erottamaan yhden kauheimmaksi, tai kauneimmaksi?
Itsellä ainakin tulee mieleen vuolas vuo kummankinlaisia ja yhden ottaminen irti muista on aina vähintäänkin kyseenalainen nosto.

Mutta yhtenä esimerkkinä kummastakin:

Kauheinta vaikka se, kun pihakoivun oksalla istuskellessamme ystävä vastasi siihen kysymykseen, joka oli lopultakin ollut pakko pukea sanoiksi, että "Kyllä."
Kysymys oli "Kuoletko sinä?"
Olimme 11 ja se oli minun lapsuuteni viimeinen kesä.

Kauneinta voisi olla yhden lapsenlapsen neurologin lause sinä päivänä kun lapsenlapsi (jonka viikkoa aiemmin sanottiin kuolevan viimeistään synnytyksessä) syntyi:
"Ennuste on hyvä. En näe mitään syytä, miksi ei kehittyisi täysin normaalisti."

1001 muutakin esimerkkiä voisi ottaa.
:)

Kauheinta on exän sanomiset, että olen huono ihminen, ilkeä, kylmä jne. Ja nämä sain kuulla sen jälkeen kun olimme jo eronneet, taisi jätkä olla hieman katkera kun jätin sen.

Kauneimpia on paljon mitä valita. "Kiitos siitä, että olet sinä" "Olet niin viisas, että maailma ansaitsee sinut"

Kauheinta: minun ex-poikaystävä sanoi minulle, etten ole sopiva hänelle, vaan minun pitäisi olla ennemmin jonkun rikkaan nuori "palkintovaimo" (trophy wife).

Kauneinta: Mieheni (perusduunari, ollaan oltu yhdessä 8-vuotta) sanoi viikko sitten kun puolilta öin unen tokkurassa ja tukka pystyssä kolistelin alasti vessaan, että: "Olet älyttömän kaunis, vaikka oletkin poksahtamispisteessä". (rv 36 menossa ja painoa tullut tähän mennessä +20 kg). :D

...ja siis olen tuiki tavallisen naisen näköinen!!

Kaunein oli- Minua ei haittaa sinun rokoarpinen naamasi ja osaat sä oikeasti puhua selvästi- Kamalinta oli varmaan se kun kaupanmyyjä väitti minun olevan humalassa vaikka en ollut ja ei myynyt liköörikarkkeja minulle joita olin viemässä lastenosastolle tuliaisiksi.

Kauheita äidin lauseet jotka alkavat tyylillä: Olet kuin isäsi (yhtä itsekäs, yhtä laiska, yhtä saamaton, yhtä sitä ja yhtä tätä) Ja mun isä ei todellakaan ole mitään tuota, enkä kyllä miellä itseenikään noita sanoja.

Kauneinta. Mies laittoi minulle viestin sairaalaan kun oli heikossa kunnossa pahan raskausmyrkytyksen vuoksi... Viesti meni näin: Hyvä yötä rakkaimpani, rakastajani, paras ystäväni ja kaikkeni. Olet maailmani, elämäni ja syy miksi elää.

Kaunein ja kauhein yhdistyy "kivasti" seuraavassa lauseessa, jonka sanoi minulle siskoni mies (nykyinen ex):
"You are young, beautiful and fuckable.."
Jäi kyllä mieleen jostain syystä.

Yhteistyössä