Gallup Kuinka monta lasta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja martsu81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on yksi lapsi, joka on nyt 1 vee.
Alunperin on ollut suunnitelmissa, että 3 lasta olisi kiva, mutta
ehkä tyydytään kahteen... Saa nyt sitten nähdä, että montako niitä loppujen lopuksi SAADAAN.
 
Meillä kaksi tyttöä. Mies sitä mieltä, että tää riittää meille, mutta itsellä "tekis vielä poikaa mieli"... Ehkäpä saan miehen suostuttua iltatähteen vielä joskus tulevaisuudessa...
 

Yhteistyössä