Gallup miehen ryyppäämisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

......

Vieras
Monelle kun tuntuu miehen juominen olevan ongelma, niin kyselenpä kuinka usein miehenne juo kännit? Siis en puhu saunakaljasta tms. Vaan ihan kunnon kännit baarissa? Onko se teille ok? Paljonko teistä on liikaa?

Baareissa ei käy, eikä juo itseään känniin...ennen oli sellainen, nyt jo rauhottunut. Juo 6-8 tölkkiä kaljaa v-loppuisin, tulee korkeintaan pikku pöhnään.

[QUOTE="vieras";23123587]Baareissa ei käy, eikä juo itseään känniin...ennen oli sellainen, nyt jo rauhottunut. Juo 6-8 tölkkiä kaljaa v-loppuisin, tulee korkeintaan pikku pöhnään.[/QUOTE]

ja liikaa olisi jos joka viikonloppu kävisi baarissa ja jois itsensä känniin, sellasta en katselis. Ehkä kerran kuukaudessa voisin sallia.

Kertaakaan en oo miestäni nähnyt kännissä tämän yli kymmenen vuotta kestäneen yhteisen taipaleemme aikana. Perjantai-iltana saattaa ottaa muutaman rommikolan, mut siinä se.

Baareissa ei käy kun ehkä maks. kerran vuodessa. Ennen käytiin yhdessä useasti. Nyt juo kotona aika usein, jos nyt ei päivittäin niin viikottain. Harvoin varsinaiseen känniin, hiprakkaan kyllä.

Välillä ei juo kuukauteen mitään ja toisinaan joskus yhtenä iltana känniin niin, että on hyväntuulinen, muistelee vanhoja asioita ja lauleskelee eli on koominen:). Ei juo joka päivä eikä käynyt baareissa vuosiin.

4,5v yhteisen vuoden aikana on ollut kerran baarissa ja varmaan kahdesti kännissä, noin neljästi jonkunlaisessa hiprakassa..Kotosalla juo joskus lonkeron tai ravintolaruoan kanssa oluen. Eilisessä saunaillassa oli vetänyt ison pullon greippilimsaa :D

Joskus juo, kavereiden kanssa tai sitten mennään yhdessä viihteelle. Sanoisinko 2-4-6 x vuodessa, riippuu ihan tilanteesta. Mulle ihan ok, meille se tarkoittaa hauskan pitoa ja seuraavan aamun väsymystä (sohvalla makoilua ja taksipizzaa....). Ois eri asia jos se ois örveltämistä, riitaa, pettämnistä tms.

Mun mies juo kännit ehkä 2-3 kertaa vuodessa. Baarissa käy ehkä kerran jos sitäkään.

Hän kuitenkin juo 3-5 päivänä viikossa =) Hui kamalaa... Kerralla sen yhden kaljan tai viinilasin minun kanssa. Lauantaina saatta joskus tosin olla ihan villi ja juoda 3-4 kaljaa, koko päivän aikana. Vallankin silloin kun on puusavotassa. Onhan se ihan hirmuista sekin ;)

Minä en nää tossa mitää kamalaa. Jos juoksis baarissa alvariinsa tahi joisi humalahakuisesti (muuta kuin tuon muutaman kerran vuodessa) niin sais yksikseen jatkaa harrastetaan. Tule semi-alkoholisti perheestä jossa ei tunnettu muuta kuin humalahakuisuus. Onneks löysin miehen jolla järkevä suhde alkoholiin, itsekin kun tykkään illalla ottaa sen lasi viiniä päivän pääteeks tai ruuan kanssa. Tuohon tapaan taas opin asuessani Ranskassa.

[QUOTE="vieras";23123724]Teilläpä onkin täydelliset miehet:).[/QUOTE]

Jotkut miehet ei vaan ole niin kiinnostuneita alkoholista ja toiset taas ovat eläneet menovaiheen ennen vaimoa ja muksuja. Ei tartte enää rellestää kun tietää mitä se on.

Mieheni ei ole koskaan ollut kännissä. Viettää mieluummin vapaa-aikansa esim. punttisalilla tai lenkkipoluilla kuin baarissa. En ole koskaan häntä nähnyt humalassa. Kerran vuodessa hän juo vähän enemmän, sen verran ettei pysty autoa ajamaan, mutta kuitenkin niin vähän etten huomaa hänen käytöksessään juurikaan eroa normitilaan.

Juo kännit 2-3 kertaa kuussa. Ja juo kerralla 2-4päivää. Välillä jää pois töistä kun ei aamulla kykene.
En tykkää! Mies on a-klinikan asiakas, ja siitä näyttää olevan kovasti apua.....

Kerran vappuna olen nähnyt miehen kännissä, siitä on jo 5v aikaa. Muutaman kerran vuodessa juo pari lonkeroa. Itse juon paljon useemmin (muutaman kerran vuodessa kunnon kännit) :D