Gallup miehen ryyppäämisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vierailija";23123784]Muutaman kerran vuodessa pikkujouluissa, poikien saunailloissa yms. juo sen verran, että huomaa olevan humalassa.[/QUOTE]

Näin meilläkin. Lisäksi ottaa oluen tai pari silloin tällöin, muttei humalaan asti kotona koskaan.

Täytyypä kyllä lisätä et saattaa se lauantai iltana tissutella ittensä pöhnään, mut siinähä tissuttelee niin kauan kun se ei meidän viikonlopun suunnitelmiin tms. vaikuta.. :)

Kännit vetää varmaan jonku pari-kolme kertaa vuodessa, mutta lähes joka viikonloppu ottaa saunakaljat ja ehkä pari vielä siihen päälle.. Hallitsee kohtuuden erittäin hyvin siihen nähden, että molemmat vanhempansa ja siskonsa eivät tunne rajojaan sitten ollenkaan.

meil mies juo suunnilleen joka toinen päivä ja yleensä kyl ihan humalaan asti, toisinaan juo vaan pari ja se on ihan ok mut sit muuten, no mä ite en saa juoda niin jo sen takii ärsyttää ja mä ehkä voisin sietää ton jos se alottais vasta ku lapset nukkuu mutta kun on sit lasten nähden humalassa. ite oon kattonu ku mun isä ain ryyppäs ni tiedän milt se lapsesta tuntuu mut ihan kuuroille korville puhun ku asiasta mainitsen.

Tosi harvoin nykyään. Oikeastaan aina on joku hyvä syy, kun lähtee kunnolla viihteelle. Enkä edes muista, koska olisi viimeksi ollut niin kännissä, että olisi jotenkin haitannut minua, iso mies ei kovin helpolla humallu. Enemmänkin mua jossain vaiheessa häiritsi sen lähes jokailtainen pieni tissuttelu, tyyliin kaksi lasia viiniä, ilman mitään erityistä tarkoitusta. Mutta tämänkin on nyt oikeastaan aika huomaamatta lopettanut.

Tänään taidetaan humaltua molemmat, kun on tuparit tiedossa ja lapsi mummulassa :).

Baarissa on tainnut ryypätä viimeksi joskus 3-4v sitten pikkujouluissa ja kännissä on ollut.. öö.. ehkä 1,5v sitten? Satunnaisesti ottaa 1-2 bisseä tai drinkkiä ja välillä kaverin kanssa muutaman enemmän, kuitenkaan hyvin harvoin humalaan saakka.

Me ollaan molemmat baariteltu yhdessä ja erikseen ihan tarpeeksi nuorempina eikä siitä vaan saa enää mitään irti. Krapulat ei ole sen arvoisia.

meil mies juo suunnilleen joka toinen päivä ja yleensä kyl ihan humalaan asti, toisinaan juo vaan pari ja se on ihan ok mut sit muuten, no mä ite en saa juoda niin jo sen takii ärsyttää ja mä ehkä voisin sietää ton jos se alottais vasta ku lapset nukkuu mutta kun on sit lasten nähden humalassa. ite oon kattonu ku mun isä ain ryyppäs ni tiedän milt se lapsesta tuntuu mut ihan kuuroille korville puhun ku asiasta mainitsen.

Oisko mitään jos nostaisit kytkintä? Miks helvetissä oot tuollasen miehen kanssa?!

[QUOTE="vieras";23124022]Oisko mitään jos nostaisit kytkintä? Miks helvetissä oot tuollasen miehen kanssa?![/QUOTE]

kun se ei oo niin yksinkertaista. :/ meil on kaks pientä lasta ja kuka mua enää huolis, tietty on mus se hyvä puoli ettei tarttis välttämättä katella kovin kauaa! :D eikä toi mies ny läpimätä oo.

1-2x vuodessa :D Saunakaljaa kyllä juo ja punaviiniä ruuan kanssa :) mutta ei välitä kännejä vetää kun känni ei oo kiva olotila ja krapula vielä kamalampi, mutta peruspikkujoulut käy juhlimassa :D

mies ei vedä kännejä baarissa koskaan, mökki-illan pitävät poikaporukalla n 3 kertaa vuodessa, silloin vetää epäilemättä aikamoiset kännit. Mieheni on juossut tarpeekseen baareissa ennen lapsia, kuten itsekin. Nykyisin siihen ei onneksi ole tarvetta. Baarissa saatetaan kyllä siististi käydä pari kertaa vuodessa, mutta tylsästi yhdessä:)

Ei koskaan. Baareissa käy joskus, mutta eihän parista oluesta tule humalaan. Hän on siis ollut aina tällainen, myös läpi 'villin nuoruutensa', joten mulla ja meidän parisuhteella ei ole ollut vaikutusta siihen paljonko hän juo. Mä juon useammin ja enemmän kuin hän, mutta enpähän minäkään humalaan asti saa itseäni juotua kuin hyvin harvoin. :)

Juo itsensä humalaan n. 10 kertaa vuodessa ja minä mukana yleensä, mutta en aina itse juo. Ja humala on sellainen hiprakka, ei siis semmonen räkäkänni, ettei muista mitään seuraavana päivänä. Sitten juo ehkä viikossa 1-5 olutta, yleensä oluen illassa. Vaihtelee paljon. Tammikussa esim. emme juoneet lainkaan.

Enintään kerran kuussa käy baarissa ja silloin ottaa ehkä vähän enemmän. Minua tuo ei haittaa yhtään, mutta sitten jos nuo baarireissut alkaisivat yleistyä, niin sitten huolestuisin.

mies juo itsensä hiprakkaan pari-kolme kertaa vuodessa, ei ikinä mihinkään örvelökänniin. Ei käy baareissa, nuo harvat juontikerrat on meidän kaveriporukan tai työporukan kanssa mökki,sauna tms illoissa

Ei vedä kännejä eikä käy baareissa. Saunakaljan juo silloin tällöin ja kotona juodaan toisinaan yhdessä viiniä ruuan kanssa tai muuten vaan yksi tai kaksi lasillista. Joskus jopa kolme. :D Itse käyn viihteellä suht usein kun opiskeljiaelämää vietän, mutta kännääminen ei kuulu munkaan tapoihin. Mun puolesta mies saisi ihan rauhassa käydä baarissa vaikka joka viikonloppu (ei nyt kuitenkaan molempina päivinä mielellään), mutta kun sitä ei vaan kiinnosta. Kännien vetämisestä en tykkäisi, mutta ei sekään mua satunnaisesti haittaisi.

ex-mies ei juonut oikeestaan koskaan, nyhväs aina kotona. Nykyinen miesystävä ryyppää ja tissuttelee sit senkin eestä, mut se onkin alkoholisti...no en jaksa sitäkään kovin kauaa kattoa...

Ohos, meillä kyllä otetaan huomattavasti useammin, kuin tässä ketjussa muut/muiden miehet. Jokatoinen viikonloppu on lapset isällään, joten yleensä aina ollaan silloin jossain. Enkä tarkoita että aina baarissa, vaan keilaamassa, biljradia pelaamassa, laskettelemassa, tai mitä vaan. Ei aina juopotella, mutta ainakin kerran kuukaudessa mennään tansseille.
Mutta lasten kotona ollessa ei koskaan humalassa, vaikka saunaoluet tai siidut otetaankin.

Exän kanssa ei koskaan käyty missään, hän osasi kyllä kotona ottaa ihan humalaan saakka...tosin ihan varmasti siitä ei ole lapsille traumoja jäänyt ;)

Ja itse taas sen 18-vuotta kestäneen suhteen aikana en montaakaan kertaa ole humalassa ollut, ainakaan lasten syntymän jälkeen....joten nyt kun on vapaata ja villiä välillä voin ihan hyvillä mielen lähteä tanssahtelemaan tai risteilylle tai mitä vaan.