Gallup: Mielialojen vaihtelut ja niiden rajuus, verrattuna tyttö- tai poikaraskaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oona82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Oona82

Jäsen
21.01.2010
113
0
16
Täällä odotellaan pikkukakkosta 14. viikolla. Esikoinen (poika) on 2,5-vuotias.
Esikoisesta oli poikatunne heti alusta asti ja tästä raskaudesta on vastaavasti ollut tyttöolo.
Esikoisen aikaan minulla oli paljon mielialanvaihtelua, itkuisuutta ja suutuin todella herkästi. Tässä raskaudessa olen ollut lähes oireeton sillä saralla :)

Aloin tuossa leikkimielisesti pohtimaan, että olisiko tästä mahdollista päätellä tulokkaan sukupuolta, kun ajattelin että pojan odotuksen aikaan kehossani oli normaalia enemmän testosteronia. Jos se olisi ollut syy rajuun käytökseen/mielialan vaihteluihin....

Mitäs kokemuksia teillä synnyttäneillä/maha-asukkinne sukupuolen tietävillä on?? =):flower:

Meillä 2 poikaa ja nyt tyttöä odotamme viikolla 36+. Pojista olen ollut seesteisempi ja pitkäpinnaisempi, ehkä joissain asioissa herkempi ja itkenyt helpommin. Nyt tyttöä odottaessa olen oikea hermokimppu ja räjähtelen joka päivä. Mm. ääni ollut maassa 4 viikkoa ihan silkasta karjumisesta...|O Toisaalta pinnan lyhyyteen saattaa vaikuttaa aika olennaisesti 2 uhmaikäistä pojankoltiaista (2,5 ja 4,5 vuotiaat).

Yhteistyössä